خشم ایران از جنایت صهیونیستی در غزه و لبنان

راهپیمایی جمعه‌ خشم در حمایت از محور مقاومت و حزب‌الله لبنان و محکومیت جنایات وحشیانه رژیم جنایتکار صهیونیست پس از نماز جمعه امروز در سراسر کشور برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۴۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹ - 27September 2024
به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، ظهر پاییزی امروز جمعه ششم مهر، شاهد خشم و خروش مردم سراسر ایران از اوج گیری جنایات رژیم جعلی اسرائیل در لبنان و فلسطین بود؛ حمایت از مظلومان مسلمان، مقاومت در برابر ظلم و پیروزی نهایی جبهه حق در محور مقاومت با محوریت حزب‌الله لبنان و مقاومت مردم فلسین، شعار ایرانیان حق‌طلب و ظلم‌ستیز بود.
 
خشم ایران از جنایت صهیونیستی در غزه و لبنان
 
قلب ایران در تهران، برای مقاومان غزه و لبنان تپید
مردم و نمازگزاران جمعه پایتخت، امروز پس از اقامه این نماز عبادی سیاسی، در حمایت از مردم فلسطین، غزه و در محکومیت ترورهای ددمنشانه اسرائیل در لبنان و هجوم به این کشور، راهپیمایی خشم برگزار کردند.
 
ساعت تبریز به وقت حمایت از جبهه مقاومت
نمازگزاران تبریزی همزمان با سراسر کشور پس از نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی از مصلی امام خمینی(ره) تا میدان ساعت تبریز از جبهه مقاومت به خصوص مردم غزه و لبنان حمایت کردند.حاضرین در این راهپیمایی با در دست داشتن پرچم‌های جبهه مقاومت شعار لبنانی آزاده حمایتت می‌کنیم، لبنان پیروز است اسرائیل نابود است، لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین است، سید حسن نصرالله فدایی حسین است، مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادند.
 
در این راهپیمایی شرکت‌کنندگان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر صهیونیسم و مرگ بر استکبار جهانی در کنار اعلام خشم و انزجار از کشتار بی رحمانه مردم مظلوم غزه و لبنان حمایت همه جانبه خود را از مردم این منطقه اعلام کرده و به برخی کشورهای اسلامی گوشزد کردند که دست از حمایت از رژیم جعلی صهیونیستی بردارند و با قطع شریان‌های حیاتی این رژیم جعلی سعی کنند تا به نابودی و اضمحلال آن کمک کنند.
خشم ایران از جنایت صهیونیستی در غزه و لبنان
 
زائران پابه‌پای مشهدی‌ها مرگ ظالم را فریاد زدند
زائران و مجاوران مشهدالرضا پس از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی جمعه خشم علیه جنایت های رژیم صهیونیستی شرکت کردند.
 
خروش ولایت خراسان
امروز مردم همیشه در صحنه خراسان جنوبی هم‌زمان با سراسر ایران زمین در ادامه برگزاری اجتماع‌های مردمی در قالب «جمعه‌های خشم» بعد اقامه نماز دشمن‌شکن جمعه به میدان حمایت از مظلومان فلسطین و همچنین حزب‌الله لبنان آمدند. مردم ولایت‌مدار خراسان جنوبی با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل غاصب، مرگ بر رژیم کودک کش، مرگ بر آمریکا و... انزجار خویش را جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی نشان دادند و حمایت خویش را از حزب‌الله لبنان و مظلوم‌ترین مردم دنیا اعلام کردند.
 
اصفهان هم قسم با حزب‌الله لبنان
مردم اصفهان در حمایت از حزب‌الله لبنان و سید مقاومت و اظهار همدردی با مردم مظلوم فلسطین و لبنان و ملت بی دفاع غزه، با برگزاری تظاهرات جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
همچنین نمازگزاران نمازجمعه نطنز و بادرود در این استان، در پایان این راهپیمایی اعلام کردند که تجاوز گسترده علیه لبنان و غزه و به خاک و خون کشیدن هزاران انسان بی‌گناه و ترور میهمان مجاهد شهید اسماعیل هنیه هرگز بی‌پاسخ نخواهد ماند و مقاومت در برابر نظام سلطه و رژیم بنیان نهاده شده بر آپارتاید و نسل‌کشی، همچنان اولویت اصلی ماست و تا تحقق آزادی کامل قدس شریف و سرزمین‌های اشغالی، در کنار ملت‌های مظلوم منطقه خواهیم ایستاد.
 
فریاد مرگ بر اسرائیل بر بام ایران
مردم بام ایران پس از نماز جمعه دشمن‌شکن با مشت‌های گره کرده دور هم گرد هم آمده‌اند تا همبستگی و حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کنند و صدای اعتراض خود را برابر اقدامات خصمانه رژیم جعلی صهیونیستی به گوش جهانیان برسانند.امت ولایتمدار و شهید پرور چهارمحال و بختیاری، امروز پس از نمازجمعه راهیپمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان برگزار کردند و صدای اعتراض و حمایت خود را برای مردم فلسطین که در برابر ظلم و ستم رژیم صهیونیستی قرار دارند بلند کردند.
 
وحدت شیعه و سنی کردستان در حمایت از غزه و لبنان
امروز مسیر مسجد جامع«مسجد دارالاحسان» تا میدان انقلاب سنندج شاهد خلق حماسه‌هایی بود که مردم ولایی و متحد این دیار در دفاع از مظلومیت مسلمانان بی‌گناه فلسطین و محکومیت رژیم کودک‌کش اسرائیل خلق کردند.مردم دیار کردستان از شیعه و سنی با سردادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل»‌و »مرگ بر آمریکا»، «به اشغال‌گری پایان دهید»، «فلسطین را آزاد کنید» و«دست از حمله به غزه و لبنان بکشید» ضمن محکوم کردن وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی با تکان دادن پرچم پرافتخار کشورمان ایران و پرچم فلسطین اشغالی فریاد مظلوم‌خواهی سردادند و از مجمع‌ها و سازمان‌های بین‌المللی خواستند که این ظلم را پایان دهند.
 
استان اردبیل پای یاری مسلمانان مظلوم
هزاران نفر از مردم اردبیل با تجمع در میدان مصلی، در حالی که پرچم‌های ایران و غزه و حزب الله لبنان در دست داشتند حرکت خود را به سمت چهارراه امام آغاز کردند؛ نمازگزاران جمعه پس از پایان نماز جمعه، با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل هم صدا با مردم در شهرستان‌های پارس‌آباد، مشگین‌شهر، خلخال، بیله سوار و ... خشم خود را از جنایات رژیم صهیونیستی ابراز کردند.
 
حماسه در همدان
نمازگزاران همدانی پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه با برگزاری راهپیمایی با شکوه، از مردم غزه و حزب‌الله لبنان حمایت و انزجار خود از جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها را اعلام کردند.این راهپیمایی از مقابل حسینیه‌ امام خمینی(ره) همدان آغاز و تا چهار راه خواجه رشید ادامه پیدا کرد به طوری که مردم تمام مسیر را با شعار حماسی پیمودند.
 
تجمع حوزویان یزد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
جمعی از استادان حوزه و طلاب و روحانیان یزدی جنایت صهیونیست‌ها در غزه و لبنان را محکوم کردند.حجت‌الاسلام «سید محمدناصر محمدی» مسئول دفتر شورای نگهبان در استان در این تجمع با محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: این توطئه‌ها نشان‌دهنده عجز و ذلت صهیونیست‌هاست.
 
جمعه خشم یاسوجی‌ها در آغاز پاییز
مردم و نمازگزاران یاسوجی در اولین هفته از مهرماه سال 1403 بعد از حضور در نماز جمعه بهی خیابان آمدند و علیه رفتارهای غیر انسانی رژیم اسرائیل در فلسطین و لبنان شعار مرگ بر صهیونیست و مرگ بر آمریکا سر دادند.
 
آوای پیروزی لبنان در آسمان قزوین طنین انداز شد
همزمان با سراسر کشور، مردم قزوین نیز با حضور در راهپیمایی جمعه‌های خشم، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم لبنان و فلسطین، حمایت قاطع خود از حزب‌الله لبنان را فریاد زدند؛ شعار «لبنان پیروز است، اسرائیل نابود است» شاه بیت مردم در این راهپیمایی بود.
 
همت بلند البرزی‌ها در راهپیمایی خشم
مردم استان البرز امروز جمعه ۶ مهرماه با برگزاری راهپیمایی دشمن شکن و وحدت بخش خود از محور مقاومت و حزب الله لبنان و فلسطین حمایت کرده و جنایات وحشیانه رژیم دیوسیرت صهیونیستی را محکوم و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد زدند.
 
اهواز سرافراز در حمایت از لبنان و فلسطین
راهپیمایی جمعه خشم در اهواز امروز جمعه ششم مهرماه سال 1403 بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از مصلای مهدیه امام خمینی (ره) واقع در اتوبان آیت‌الله بهبهانی آغاز شد و تا چهارراه آبادان ادامه داشت.در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان خوزستانی، جمعی از علما و روحانیون به‌ویژه حجت‌الاسلام سید محمد نبی موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام‌جمعه اهواز نیز در این راهپیمایی شرکت کردند.همچنین جمعی از سادات جلیل‌القدر ساکن در استان خوزستان نیز همگام با اقشار مختلف مردم در راهپیمایی جمعه خشم در اهواز حضور یافتند و از رژیم صهیونیستی و حامیانش برائت کردند.
 
دیار علویان ایران پای حمایت از حزب‌الله لبنان
راهپیمایی ضدصهیونیستی مردم مازندران علیه جنایات این رژیم در لبنان و فلسطین بار دیگر بعد از نماز جمعه در خیابان های منتهی به مصلا برگزار شد.امروز گوشه‌گوشه دیار علویان پر شد از فریادهای مردمی که طی ماه‌های اخیر شاهد اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی بودند.
 
راهپیمایی آزادی قدس در شهر قدس
راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از حزب‌الله و مردم مظلوم لبنان و فلسطین ظهر امروز پس از اقامه نمازجمعه در شهرقدس برگزار شد. مردم شهرقدس باحضور پرشور خود از سمت مصلی بزرگ شهرستان قدس حرکت کرده و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایت‌های رژیم صهیونسیتی را محکوم کردند.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار