ایام فجر از ساعت 21 پخش می‌شود؛

«از نزدیک با» چهره‌های انقلاب در شبکه افق

برنامه گفت‌وگو محور «از نزدیک با» با موضوع حضور فرزندان چهره‌های شاخص و شهدای برجسته دوران انقلاب و با موضوع سوابق مبارزاتی آنها، از شبکه افق پخش می‌شود.
کد خبر: ۶۹۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ - 07February 2016

«از نزدیک با» چهره‌های انقلاب در شبکه افق

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس دهه فجر انقلاب فرصتی است برای بازخوانی خاطراتی که شاید کمتر گفته و شنیده شده باشند، خاطراتی از جنس تاریخ شفاهی انقلاب و روزهایی که ملت ایران توانستند با تکیه بر دین و رهبری های مرجعی دینی، نه فقط 2500 سال حکومت شاهنشاهی، بلکه رژیم سر تا پا مسلح و وابسته به شرق و غرب را سرنگون کنند.

در روزهای دهه فجر انقلاب و در آستانه سی و هفتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شبکه افق سیما برنامه گفت وگو محور «از نزدیک با ...» را آماده پخش کرده است.

مجموعه ای که در هر قسمت میزبان فرزندان یا آشنایان یکی از چهره ها یا شهدای شاخص دوران انقلاب یا شهدای ترور بعد از انقلاب، آن دسته از افرادی که جزو مبارزان برجسته محسوب میشوند، است و از زبان آنها، به مرور بخشی از تاریخ نهضت اسلامی می پردازد.

هاشم تفکری بافقی تهیهکنندگی این برنامه را بر عهده دارد؛ در این برنامه فرزندان اشخاصی همچون آیتالله طالقانی و مهدی عراقی حضور مییابند و به بیان خاطراتی از پدرانشان میپردازند که هر روز آنها، با حادثهای از حوادث بی شمار انقلاب اسلامی گره خورده است.

این برنامه طی روزهای دهه فجر امسال هر روز ساعت 21 از شبکه افق پخش میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار