نماینده مجلس: دشمن صهیونیستی قطعاً ضربه کاری سنگینی می‌خورد

عسگری گفت: دشمن صهیونیستی به زودی ضربه کاری سنگینی از مقاومت لبنان، فلسطین و به طور کلی محور مقاومت می‌خورد.
کد خبر: ۶۹۴۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶ - 28September 2024

«محمدجواد عسگری» نماینده مردم داراب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم حفظ یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و ترویج ارزش‌های آن دوران اظهار داشت: لازم است یاد و خاطره همه کسانی که با ایثار و فداکاری در دوران دفاع مقدس آن حماسه باشکوه را برای ما خلق کردند، گرامی بداریم.

نماینده مجلس: دشمن صهیونیستی قطعاً ضربه کاری سنگینی می‌خورد

عسگری با بیان اینکه دفاع مقدس یک گنجینه است، خاطرنشان کرد: باید این فرهنگ ایثارگری و فداکاری به نسل‌های بعدی منتقل شود، زیرا ایران اسلامی همواره مورد هجمه و حمله استعمارگران و نظام سلطه بوده است و قطعاً در ادامه این هجمه‌ها وجود خواهد داشت. در واقع دشمن هیچ‌گاه از دشمنی خود کوتاه نمی‌آید.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: به لطف خدا و به برکت خون شهدا و ایثارگران امروز در عرصه دفاعی و نظامی به وضعیت مطلوبی دست پیدا کرده‌ایم. منشأ این اقتدار قطعاً فرهنگ ایثار و جهادی است که در دوران دفاع مقدس وجود داشت. بنابراین، ما باید این فرهنگ را به دیگر بخش‌ها از جمله صنایع، کشاورزی، فرهنگی، اجتماعی و .... منتقل کنیم.

وی افزود: ترویج ارزش‌های دفاع مقدس مأموریت همه دستگاه‌ها و نهادها است، اما به طور ویژه وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و آموزش عالی باید در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدام کنند.

عسگری بیان داشت: اگر امروز ام‌القرای جهان اسلام هستیم و به امپراطور عظیم اسلامی مبدل شده‌ایم، علت اصلی‌اش همان حماسه‌آفرینی‌ها و ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس است. ما الحمدالله در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس در مجلس شورای اسلامی قوانین خوبی تصویب کرده‌ایم.

نماینده مردم داراب در مجلس شورای اسلامی درخصوص وضعیت امروز لبنان هم گفت: اولاً باید عرض کنم که دشمن صهیونیستی قطعاً به زودی ضربه کاری سنگینی از مقاومت لبنان، فلسطین و به طور کلی محور مقاومت می‌خورد. محور مقاومت بارها اثبات کرده است که به آرمان‌های خود پایبند است. تحلیل ما این است که رژیم صهیونیستی روزهای پایانی خود را سپری می‌کند و ما ان‌شالله خبرهای خوبی در روزهای آینده شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار