جانشین فرمانده نزاجا: وحدت و پیروی از ولایت راه مقابله با توطئه‌ها‌ی دشمنان است

امیر سرتیپ «نعمتی» وحدت، استقامت و پیروی از ولایت را راه مقابله با توطئه‌ها‌ی دشمنان دانست و گفت: این مؤلفه‌ها عامل پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۶۹۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱ - 28September 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «نوذر نعمتی» جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در اولین یادواره شهدای سرباز نیرو‌های مسلح شمال استان فارس که به میزبانی فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه دو نیروی زمینی ارتش در شهرستان خرم‌بید برگزار شد، اظهار داشت: ایمان به خداوند متعال، استقامت، وحدت، یکپارچگی ملت و نیرو‌های مسلح و پیروی محض از ولایت و رهبری امام خمینی (ره) از عوامل کلیدی و مهم پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

راه از میان بردن توطئه ها‌ی دشمنان وحدت، استقامت و پیروی از ولایت فقیه است

امیر سرتیپ نعمتی ادامه داد: یادواره‌های شهدا به این دلیل برگزار می‌شوند که به خود یادآوری کنیم چه کسانی باعث شدند که ما در امنیت و آرامش زندگی کنیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به‌سبب استقامت، پیروی از ولایت و گام نهادن در مسیر معنویت، به پیروزی رسیدند و همین امور، مانع از غلبه هزاران توطئه کوچک و بزرگ استکبار، بر این نظام مقدس و متعالی شده است.

وی با بیان اینکه نظام استکبار لحظه‌ای از پای نمی‌نشیند و به صورت شبانه‌روزی و لحظه‌ای در فکر توطئه است، گفت: راه مقابله و عبور از توطئه‌ها‌ی دشمنان، وحدت، استقامت و پیروی از ولایت است؛ راه مطمئنی که پایانش پیروزی است.

امیر نعمتی خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس به عنوان الگویی موفق از همدلی و وحدت میان نیرو‌های مسلح و تمامی آحاد ملت، در تاریخ معاصر ایران اسلامی می‌درخشد.

در پایان این مراسم، از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای استان فارس تجلیل شد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها