رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان:

همه برای دفاع از جبهه اسلام اعلام آمادگی کنیم

«احمدی‌نژاد» گفت: همه در حال حاضر شاهد حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی هستیم، می‌طلبد که همه برای دفاع از جبهه اسلام اعلام آمادگی کنیم.
کد خبر: ۶۹۴۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸ - 28September 2024

می‌طلبد که همه برای دفاع از جبهه اسلام اعلام آمادگی کنیم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «مهدی احمدی‌نژاد» رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان امروز در یادواره شهدای پزشک در دانشگاه پردیس باهنر کرمان اظهار داشت: همه در حال حاضر شاهد حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی هستیم، می‌طلبد که همه برای دفاع از جبهه اسلام اعلام آمادگی کنیم.

وی ادامه داد: باید دست به دست هم دهیم چراکه این یک مسیر ناگزیر است و باید این مسیر جلو برود تا به ظهور امام زمان (عج) منتهی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان ابراز داشت: حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان و  این جنگ در بالاترین سطح خود قرار گرفته و مستلزم است که شیعیان و مسلمانان جهان با بصیرت گوش به فرمان رهبر باشند، باید لحظه به لحظه سخنان مقام معظم رهبری را نصب‌العین خود قرار دهیم و قدم به قدم جلو برویم و امیدوار باشیم چراکه پیروزی جبهه حق از وعده‌های پروردگار بوده که بدون شک تخلف‌ناپذیر است.

احمدی‌نژاد حملاتی که رژیم صهیونیستی پیش گرفته در مناطق مسکونی را وحشیانه‌ خواند و گفت: مطمئناً این حملات بی‌پاسخ نخواهد ماند و جواب دندان‌شکنی را رژیم صهیونیستی دریافت خواهد کرد هرچند که نتانیاهو نشان داده که از عقل و خرد برخوردار نیست و تصمیمات غیرعاقلانه‌ای می‌گیرد.

وی گفت: ان‌شاءالله مسلمانان با وحدت خود این جرثومه فساد را ریشه‌کن خواهند کرد و قطعاً روزهایی را خواهیم دید که جهان بدون رژیم صهیونیستی و در صلح و صفا به حیات خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها