شهادت سید حسن نصرالله جامعه جهانی را بیدارتر می‌کند

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه مقاومت لبنان با صلابت در صحنه‌ها ایستاده است، گفت: قطعاً شهادت سید حسن نصرالله راه را روشن‌تر و جامعه جهانی را بیدارتر می‌کند.
کد خبر: ۶۹۴۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱ - 29September 2024

حجت‌الاسلام والمسلمین «علی شیرازی» جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به شهادت سیدحسن نصرالله در بمباران وحشیانه ضاحیه جنوبی بیروت توسط رژیم صهیونیستی اظهار داشت: با رفتن انسان‌ها، در مسیر حق هیچ تغییری ایجاد نمی‌شود.

شهادت سید حسن نصرالله راه را روشن‌تر و جامعه جهانی را بیدارتر می‌کند

حجت‌الاسلام شیرازی با بیان اینکه ریخته‌شدن این خون‌ها انسان را محکم‌تر و راه را روشن‌تر می‌کند، ادامه داد: وقتی به حادثه عاشورا نگاهی می‌اندازیم، این حقیقت نمایان است که با شهادت اباعبدالله الحسین (ع) اسلام از بین نرفت؛ خون مطهر امام حسین (ع) دودمان یزد را بر باد داد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در ادامه با بیان اینکه با شهادت حاج قاسم سلیمانی آرمان او تغییر نکرده است، افزود: با رفتن شهید زاهدی هم هیچ تغییری در مسیر ایجاد نشد. هرچقدر شهدا به لحاظ عرفانی و معنوی بزرگتر باشند، تأثیر شهادتشان بیشتر خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه قطعاً شهادت سید حسن نصرالله راه را روشن‌تر و جامعه جهانی را بیدارتر می‌کند، گفت: حزب الله لبنان با همان درایت و صلابت همیشگی در صحنه‌ها ایستاده است و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) فرمودند، باید با تمام توان همه مسلمانان وارد میدان شوند تا از لبنان و غزه حمایت کنند که این فرمان قطعاً اجرایی و دشمن از اقدام خود پشیمان خواهد شد.

حجت‌الاسلام شیرازی خاطرنشان کرد: در طول تاریخ این‌گونه نبوده که جنایت و ظلمی رخ دهد و ظلم دشمن پابرجا بماند. قطعاً امت اسلامی حرکتی را شکل خواهند داد که رژیم صهیونیستی، آمریکا و حامیان آن‌ها را پشیمان خواهد کرد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار