نماینده ولی فقیه در مازندران:

همه مسلمانان باید از حزب‌الله حمایت کنند

آیت الله «محمدی لائینی» با بیان اینکه امروز اسرائیل مثل حیوان تیرخورده رو به مرگ و محوشدنی است، گفت: همه مسلمانان باید حمایت از حزب‌الله را داشته باشند.
کد خبر: ۶۹۴۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷ - 28September 2024

همه مسلمانان باید از حزب‌الله حمایت کنندبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در تجمع مردم مرکز استان در محکومیت به شهادت رساندن سید مقاومت دبیر کل حزب الله لبنان سیدحسن نصرالله (ره) توسط رژیم سفاک اسرائیل غاصب، اظهار داشت: شهادت سیدحسن نصرالله که خود پدر شهید و مبارز ۴۰ساله در مقابل دشمنان عنود لجوج بود را به مردم انقلابی دیار علویان و به‌خصوص رهبر معظم انقلاب اسلامی تسلیت و تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: سیدحسن نصرالله و سرداران دیگری که در کنار ایشان در مبارزه بودند در واقع بلاگردان و خط‌نگهدار ما بودند، غزه، لبنان، مقاومت و حزب‌الله در حال جنگ و خط مقدم ما هستند.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: برخلاف وجدان است که ما پشت جبهه را خالی کنیم و حمایت خودمان را از آنها نداشته باشیم و یا کاری کنیم که پیام منفی به آن‌ها داده شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: آنها از ما حمایت، شجاعت، پشتیبانی و کمک در حوزه‌های مختلف می‌خواهند، اگر آنها آنجا می‌جنگند، دلگرمی‌شان ما و شما هستیم، ایران اسلامی ام‌القرای مقاومت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: شهید سیدحسن نصرالله بالاخره ۳۰ الی ۴۰ سال انجام وظیفه کرد، باید یک روزی می‌رفت چه بهتر در این راه و به این شکل، همه ما باید فدای راه دین و اسلام شویم، آنی که اصل است باید بماند.

امام جمعه ساری ادامه داد: ریشه، ولایت، قرآن و اسلام باید باشد، شهید رجایی، نصرالله، سلیمانی و رئیسی و هزاران شخص دیگر در طول تاریخ آمدند انجام وظیفه کردند و رفتند و آنجا اقتدارشان به مراتب بیشتر از اینجاست.

این مسئول تاکید کرد: شهید نصرالله از حجت الاسلام سیدحسن نصرالله به مراتب قوی‌تر است همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند شهید سلیمانی از سردار سلیمانی امروز به مراتب قوی‌تر است، قطعا این راه و خط را که خط جهاد فی سبیل الله است را حمایت می‌کنند.

وی عنوان کرد: امروز به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی در یک پیچ تاریخی قرار داریم و کیان جعلی رژیم اسرائیل در معرض کنده و نابود شدن است، همه فهمیدند که هزار و ۵۰۰ نفر غزه‌ای‌های جان بر کف به میدان آمدند و رژیم غاصب را آنچنان ضربه زدند که گیج شده است.

آیت الله محمدی لائینی یادآور شد: امروز اسرائیل مثل حیوان تیرخورده رو به مرگ است که ممکن است کار‌هایی هم انجام دهد، اما واقعا رو به مرگ است، زن، بچه و غیرنظامی‌ها را کشتن هیچ هنر نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: یقین شده برای دنیا که اسرائیل به دست همین غزه‌ای‌ها قطعا نابود می‌شد، اما دنیا آمده پشت سرش، آمریکا و دنیای غرب آمده تمام توان اطلاعاتی جاسوسی، فناوری و مدرن‌ترین سلاح‌های خودشان را اینجا آوردند این هنر نیست.

نماینده مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: یک مشت آدم‌های جان بر کف حزب‌اللهی مثل شما سلاح به دست گرفته و سینه سپر کردند، آن کشوری که می‌گفت ارتش چهارم دنیاست با دارا بودن پشتیبانی همه، ضربه‌هایی که خورده به مراتب سخت‌تر و سنگین‌تر است و این مقدار ضربه‌ای که می‌زند هنر نیست.

این مسئول اذعان داشت: قطعا اسرائیل محوشدنی است، این تجمع اعلام نشده و خودجوش، اما کافی نیست، ان‌شالله در جای جای استان همزمان با تمام ایران قیام کند، محکوم کردن‌ها و راهپیمایی‌ها ادامه پیدا کند.

وی افزود: به فرموده امام علی (ع) با دست در راه خدا جهاد کنید، اگر نمی‌توانید با زبان و اگر باز هم نمی‌توانید در دلتان دشمنان را نفرین کنید.

آیت الله محمدی لائینی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام خود فرمودند که همه مسلمانان باید حمایت از حزب‌الله را داشته باشند، اما باید زمینه‌سازی شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: جنگیدن با اسرائیل با دست فعلا برای ما امکان ندارد، اما با زبان می‌توانیم بجنگیم و اعلام حمایت حزب‌الله و مجاهدان غزه را داشته باشیم، اگر راهپیمایی شده مردم باید یکپارچه برای تجمعات بیایند؛ نصرالله، حزب‌الله و گروه‌های مقاومت با حمایت شما‌ها در خیابان‌ها روحیه و قوت قلب می‌گیرند امید تمام مستضعفان جهان امروز شما مردم هستید.

این مسئول اظهار کرد: اینجا آمدیم که مراتب حمایت خودمان را از پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی، از مجاهدان حزب‌الله و مراتب نفرت خودمان را از دژخیمان اسرائیل اعلام کنیم و با صدای بلند لعن و نفرین بفرستیم و شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» سر دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار