نشست غیر علنی مجلس برای بررسی تحولات منطقه‌ و شهادت سیدحسن نصرالله

عضو هیات رییسه مجلس، با اشاره به برگزاری نشست غیر علنی مجلس گفت: در این نشست مسائل منطقه، وقایع اخیر و ترور شهید سید حسن نصرالله مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۶۹۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۶ - 29September 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «روح‌الله متفکرآزاد» عضو هیات رییسه مجلس با اشاره به برگزاری نشست غیرعلنی امروز (یکشنبه ۸ مهر) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بخشی از نشست امروز صحن مجلس شورای اسلامی به صورت غیرعلنی برگزار خواهد شد که در این نشست مسائل منطقه، وقایع اخیر و ترور شهید سید حسن نصرالله مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نشست غیر علنی مجلس برای بررسی تحولات منطقه‌ و شهادت سیدحسن نصرالله

به گزارش دفاع‌پرس، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ششم مهر به پشتوانه حمایت آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک، دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

به دنبال این دستور هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

به دنبال این حمله، حزب‌الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان بر اثر حمله جنایت‌کارانه این رژیم به ضاحیه جنوبی بیروت، ترور شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار