مثل خورشید+ نماهنگ

نماهنگ «مثل خورشید» که حاوی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد جبهه مقاومت است، به‌مناسبت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان توسط رژیم صهیونیستی منتشر شد.
کد خبر: ۶۹۴۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴ - 29September 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان به‌همراه جمعی از هم‌رزمان خود روز جمعه (۶ مهر ۱۴۰۳) توسط رژیم صهیونیستی ترور شد و حزب‌الله لبنان عصر روز گذشته (شنبه، ۷ مهر) با صدور بیانیه‌ای شهادت فرمانده خود را تأیید کرد.

نماهنگ «مثل خورشید» که حاوی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی است در مورد جبهه مقاومت، حزب‌الله لبنان و پیروزی جبهه مقاومت در نبرد با جبهه باطل که به توفیق الهی به‌دست می‌آید، به‌مناسبت شهادت دبیرکل سابق حزب‌الله لبنان توسط رژیم صهیونیستی منتشر شد.

مثل خورشید+ فیلم

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این نماهنگ، به شرح زیر است:

«حزب‌الله لبنان که به‌خاطر غزه سینه خود را سپر می‌کند و در معرض این حوادث تلخ قرار می‌گیرد، دارد جهاد فی سبیل الله می‌کند. حزب‌الله پیکره رشید خود را در دنیای اسلام دارد نشان می‌دهد و مانند خورشیدی دارد می‌درخشد. دشمن از پول، سلاح، امکانات و تبلیغات جهانی برخوردار است و طرف مقابل؛ مؤمنین و مجاهدین فی سبیل الله عُشری از اعشار آن امکانات را هم ندارند، اما در عین حال آن کسی که پیروز است، طرف مجاهد فی سبیل الله است. مقاومت فلسطین پیروز است. حزب‌الله پیروز است.

حزب‌الله مایه افتخار دنیای اسلام است. جوانان و گروه حزب‌الله در لبنان، مایه افتخار دنیای اسلام هستند. کسانی از عناصر مؤثر و ارزنده حزب‌الله را به شهادت رساندند؛ بلاشک برای حزب‌الله خسارت بود، اما این خسارتی نبود که حزب‌الله را از پا بیاندازد. استحکام سازمانی و انسانی حزب‌الله بسیار بیشتر از این حرف‌هاست. بنابراین؛ هم تا امروز اینها پیروز شدند، هم به توفیق الهی، به حول و قوه الهی پیروزی نهایی در این نبرد، متعلق به جبهه مقاومت و جبهه حزب‌الله خواهد بود.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار