معرفی کتاب؛

«لبخند نور»

کتاب «لبخند نور» اثری است که توسط «روزعلی قربان» به رشته تحریر درآمده است. این کتاب با همکاری ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به بازار نشر عرضه شده به زندگی هنرمند متعهد خوزستانی «کیانوش قربانی» پرداخته است. 
کد خبر: ۶۹۴۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶ - 29September 2024

«لبخند نور»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، کتاب «لبخند نور» اثری است که توسط «روزعلی قربان» به رشته تحریر درآمده است.

این کتاب ۶۰ صفحه‌ای که چاپ آن توسط انتشارات «نور عصر ماندگار» با شمارگان هزار نسخه صورت گرفته و طرح جلد آن را «الهام عیدی‌زاده» انجام داده با همکاری ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به بازار نشر عرضه شده به زندگی هنرمند متعهد خوزستانی «کیانوش قربانی» پرداخته است. 

در بخشی از این کتاب آمده است:

هرگز برای کارهایش قیمت تعیین نمی‌کرد چون اعتقاد داشت روی کار دل‌بها و قیمت نباید گذاشت. مزدش را از عالم بالا می‌گرفت و شد سرمایه معنوی که او را بسیار خرسند می‌کرد.

او نمونه بارز «عاش سعیدا و مات سعیدا» بود و در پایان زندگی پاکش در گلزار شهدای شهرستان هفتکل کنار شهدا آرام گرفت تا به آرزوی دیرینه‌اش که همانا همجواری با شهدا بود، رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار