پیام نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در پی شهادت سید مقاومت؛

شهید سیدحسن نصرالله عمود خیمه مقاومت را در اهتزاز نگه داشت

آیت‌الله علم‌الهدی با صدور پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان توسط رژیم خبیث صهیونیستی را محکوم کرد.
کد خبر: ۶۹۴۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷ - 29September 2024

شهید سید حسن نصرالله عمود خیام مقاومت را در اهتزاز نگه داشتبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، در پی شهادت سید مقاومت توسط رژیم نامشروع اسرائیل، آیت‌الله «سید احمد علم‌الهدی» در پیامی این مصیبت را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا»

خبر جانکاه شهادت سید جبهه مقاومت، دبیرکل مقتدر، بصیر و حکیم حزب‌الله لبنان، جناب سید حسن نصرالله (رضوان‌الله علیه) موجب تأسف و تأثر خاطر گردید.

شخصیت مؤمن، معتقد و دلاوری که در طول سالیان عمر با برکت خویش، عمود خیام مقاومت را در اهتزاز نگه داشت و مجاهدانه در طی عمر با برکتش به مبارزه با دشمن حرام‌زادهای پرداخت که روزبه‌روز به زوال و نابودی نزدیکتر می‌شود و همدلی و عزم تمامی ملت‌ها در جهت از بین بردن این صهیون نجس بیشتر می‌گردد.

این حرکت ناجوانمردانه اسرائیل زبون بعد از ترور دیگر سرداران و عزیزان ما در طی سالیان اخیر قطعا با جوابی سخت‌تر و جدی‌تر از گذشته مواجه خواهد شد و به حول قوه الهی به اشد مجازات خواهند رسید، زیرا به گفته امام راحل عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی، این مسائل باعث بیداری ملت‌ها در عرصه مبارزه با استکبار جهانی می‌شود.

همچنین عروج تنی دیگر از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار رشید اسلام سرتیپ پاسدار نیلفروشان نشان‌دهنده قدرتمندی و دلاورمردی عزیزان ما در راه آزادی قدس عزیز است.

این ضایعه مؤلمه را به محضر مقدس حضرت بقیه الله الاعظم، رهبر عزیز و فرزانه انقلاب اسلامی، ملت مجاهد و شهیدپرور لبنان و همه مردم مسلمان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

بی‌تردید هم‌اکنون روح ملکوتی این شهیدان عزیز با حضرت سیدالشهدا محشور و مأنوس است و امیدواریم به زودی زود شاهد آزادی قدس شریف باشیم و چشمان رمد دیده ما به جمال دل آرای حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا له الفداء منور گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار