بیانیه مجمع مطالبه‌گران استان هرمزگان در پی شهادت سید مقاومت؛

مطالبه گری و انتقام سخت حق مردم در محور مقاومت و بشریت است 

مجمع مطالبه‌گران استان هرمزگان طی بیانیه‌ای شهادت مجاهد و رهبر آزاده جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۹۴۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰ - 29September 2024

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، مجمع مطالبه‌گران استان هرمزگان طی بیانیه‌ای شهادت مجاهد و رهبر آزاده جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است:

منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا 

مجاهد نستوه و رهبر آزاده جبهه مقاومت ،سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان پس از عمری مجاهدت و جانفشانی در راه مبارزه با غاصبان صهیونیست و آزادی قدس شریف سرانجام به خیل یاران و همرزمان شهیدش پیوست.

فرزندان اسلام در طول تاریخ مبارزه با ظلم و کفر و فساد، جان عزیز خود را با افتخار تقدیم درگاه الهی کرده‌اند و امروز تشیع و اسلام عزیز با این جان نثاری‌ها، به این عظمت و اقتدار رسیده است.

شهید نصرالله راهی را آغاز کرد که خداوند وعده پیروزی آن را داده است و ادامه این مسیر به دست غیور مردان جبهه مقاومت از لبنان گرفته تا سوریه و عراق و یمن و ایران با قدرت پیموده خواهد شد و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای امر کردند سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد.

مجمع مطالبه‌گران استان هرمزگان مصیبت شهادت آن سید عزیز را در پس چهل سال مجاهدت خالصانه نخست به پیشگاه امام عصر(عج) و سپس به محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای و تمامی آزادگان جهان تسلیت عرض می کند.

ما در سایه هدایت مقام ولایت آنسان که آن شهید شهیر ایستاد، مقاوم و شکست ناپذیر خواهیم ایستاد و از خداوند بزرگ می خواهیم که این خونهای پاک را بستر ساز ظهور منجی و مصلح عالم، حضرت بقیه الله الاعظم مقدر فرماید.

مطالبه‌گری و انتقام سخت حق مردم در محور مقاومت و بشریت است، اسرائیل غاصب بداند کشتار قتل و عام زنان و کودکانفرار در کوچه بن بست است کسانی که ادعای حقوق بشر می کنند و در سازمان به ظاهر ملل متحد از جنایت های خود تمجید می کنند پیروز نخواهند شد.

امیدواریم مردم سراسرجهان اسلام نیز همصدا با ایرانیان و درک شرایط موجود، به صحنه بیایند. اتحاد روزافزون مسلمانان می‌تواند به‌عنوان عامل بازدارنده‌ای در مقابل جنایت‌های روزافزون صهیونیست‌ها باشد. 

وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ

و سست نشوید! و غمگین نگردید! و شما برترید اگر ایمان داشته باشید!

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار