دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع):

صف حق و باطل با شهادت سید حسن نصرالله دوباره از هم تمیز داده شد

منافی‌پور در نشست خبری مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) گفت: شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، همچون شهادت‌های رهبران شیعی در تاریخ، برکاتی هم دارد. می‌دانیم با هر انفجاری پراکندگی به‌وجود می‌آید، اما شهادت سید حسن نصرالله خارج از عرف بود و با شهادت او، صف حق و باطل دوباره تمیز داده شد.
کد خبر: ۶۹۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰ - 29September 2024

به گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، نشست خبری مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) صبح امروز (یکشنبه، ۸ مهر ۱۴۰۳) در میدان فلسطین با سخنرانی «داود منافی‌پور» دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) برگزار شد.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع): صف حق و باطل با شهادت سید حسن نصرالله دوباره از هم تمیز داده شد

مقرر است با فراخوانی بین‌المللی در تمام هشت هزار و ۵۰۰ مکان برگزاری همایش «شیرخوارگان حسینی (ع)» مراسم یادبودی با حضور مادران و سربازان ظهور برگزار شود.

منافی‌پور در این مراسم با اشاره به شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان اظهار داشت: شهادت مظلومانه سید حسن نصرالله که منحصر به فرد بود را به همه تسلیت عرض می‌کنم. این شهادت، همچون شهادت‌های رهبران شیعی در تاریخ، برکاتی هم دارد. با هر انفجاری پراکندگی به‌وجود می‌آید، اما شهادت سید حسن نصرالله خارج از عرف بود و با شهادت او، صف حق و باطل دوباره تمیز داده شد و محبان او در دنیا جلوه‌گری کردند.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) ادامه داد: شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان یک الگو و نمونه برای حق‌باوران و توحیدمحوران است. 

وی با اشاره به وظیفه‌ حق‌باوران افزود: آخرین جریانی که در تاریخ حکم‌رانی می‌کند، فرزندان ابوسفیان هستند و قیام سفیانی و حجت ما و منجی (عج) است که ذکر شده و جنگ این دو گروه حدود ۵۰ سال است که جدی شده و جنگ جریان سفیانی با جریان مهدویت به پایان نمی‌رسد؛ مگر با ظهور حضرت حجت (عج).

منافی‌پور گفت: امروز سید حسن نصرالله پیروز این معرکه است و آزادگان جهان از خواب بیدار می‌شوند و آنها که بیدار هستند، بیدارتر می‌شوند. خداوند زمینه‌ساز ظهور و وراثت مستضعفین در جهان است. شهادت سید حسن نصرالله سکویی برای بیداری آزادگان جهان است.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) با اشاره به همایشی که در رثای شهادت سید حسن نصرالله و برای بیعت مجدد با حضرت مهدی (عج) برگزار می‌شود، اظهار داشت: چهارشنبه (۱۱ مهر ۱۴۰۳) ساعت ۱۵ در ایران و کشورهای مختلف مادران و سربازان ظهور، دوباره با حضرت حجت (عج) بیعت می‌کنند.

منافی‌پور با اشاره به برگزاری هم‌زمان مراسم یادبود شهید سید حسن نصرالله در بیشتر اماکن برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی (ع) گفت: سعی داریم این مراسم یادبود را در بیشتر مکان‌های برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی (ع) به‌صورت هم‌زمان برگزار کنیم تا بتوانیم پیام آزادگی حضرت سیدالشهدا (ع) را انتقال دهیم و همچنین مواکب پذیرایی نیز برپا می‌شود.

وی گفت: مهم‌ترین جلسه ما در صحن قدس حرم امام رضا (ع) برگزار می‌شود ما در حال رایزنی هستیم که این مراسم یادبود در حرم حضرت معصومه (س) نیز برگزار شود. 
دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) گفت: سومین مکان مهم برای برگزاری مراسم یادبود شهادت سید حسن نصرالله، حرم شاهچراغ (ع) است، در حال رایزنی با سازمان اوقاف و امور خیریه هستیم تا مراسم یادبود در تمام امامزادگانی که همایش شیرخوارگان حسینی (ع) در آنجا برگزار می‌شود نیز انجام شود.

وی افزود: برای برگزاری این جلسه یادبود با پاکستان صحبت کردیم و آنها نیز از برگزاری این مراسم در روز چهارشنبه استقبال کردند. ما برآورد کردیم که این مراسم بیش از ۱۰۰ نقطه در پاکستان برگزار شود؛ زیرا همایش شیرخوارگان حسینی (ع) در پاکستان در بیش از ۴۶۰ نقطه انجام می‌شود.

منافی‌پور ادامه داد: ما در حال رایزنی با کشورهای عراق، افغانستان، روسیه و هند هستیم که این مراسم به خوبی در آن کشورها انجام شود.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) گفت: در این مراسم سخنرانی، شعرخوانی و عزاداری برای حضرت سیدالشهدا (ع) انجام می‌شود و قرار است در پایان هم بیانیه‌ای قرائت شود.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار