استاندار مازندران:

راه جهاد و مقاومت همچنان ادامه دارد

«نوری» گفت: راه جهاد و مقاومت تا سپردن پرچم اسلام به دستان مبارک امام زمان (عج) همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۶۹۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴ - 29September 2024

امنیت و اقتدار امروز را مرهون ایثار رزمندگان اسلام هستیمبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «یوسف نوری» استاندار مازندران امروز در اجلاسیه «خانواده بهشتی» ویژه اجتماع بزرگ همسران و فرزندان شهدای دیار علویان که در راستای دومین دومین کنگره ملی ۱۴هزار و ۵۰۰ شهید این خطه از شمال کشور در مجموعه ورزشی سردار شهید قاسم سلیمانی روستای ماهفروجک ساری برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و نام شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، دنیای اسلام شخصیتی باعظمت، جبهه‌ی مقاومت پرچمداری برجسته و حزب الله لبنان رهبری کم‌نظیر را از دست داد، ولی برکات تدبیر و جهاد چند ده ساله‌ی سیدحسن نصرالله هرگز از دست نخواهد رفت.

وی به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث تکریم و تجلیل خانواده‌های معظم شهدا اشاره کرد و افزود: به فرموده معظم له باید ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه تبیین شود.

نوری همچنین به ارادت علامه ذوالفنون آیت الله حسن حسن زاده آملی (ره) به شهدا اشاره کرد و یادآور شد: حضرت علامه خاک مزار شهدا را همانند تربت کربلا می‌دانستند.

وی به صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا اشاره کرد و گفت: امنیت و اقتدار امروز کشور را مرهون ایثار رزمندگان اسلام و خانواده‌های معظم این مردان خدایی هستیم.

استاندار مازندران بر لزوم تداوم حرکت در مسیر شهدا تاکید کرد و خاطرنشان شد: برگزاری یادواره‌های شهدا به نوعی حرکت در مسیر شهداست.

وی با اشاره به رشادت‌ها و فداکاری شهدا از شیخ فضل الله نوری تا شهدای انقلاب، دوران دفاع مقدس، مدافع حرم، امنیت و … برای حفظ دین مبین اسلام، گفت: راه جهاد و مقاومت تا سپردن پرچم اسلام به دستان مبارک امام زمان (عج) همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار