مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

شهید سید حسن نصرالله علمدار جبهه اسلام بود

سرهنگ «سلامی» گفت: شهید سید حسن نصرالله علمدار جبهه اسلام بود و در خط مقدم نبرد با دشمنان اسلام چند دهه مجاهدانه و مومنانه برای عزت مسلمین تلاش مخلصانه داشت.
کد خبر: ۶۹۴۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰ - 29September 2024

شهید سید حسن نصرالله علمدار جبهه اسلام بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در همایش کارکنان اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان مازندران و تجلیل از ایثارگران که در سالن همایش این اداره کل برگزار شد، ضمن عرض تسلیت شهادت سیدالشهدای مقاومت شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان اظهار داشت: شهید سید حسن نصرالله علمدار جبهه اسلام بود و در خط مقدم نبرد با دشمنان اسلام چند دهه مجاهدانه و مومنانه برای عزت مسلمین تلاش مخلصانه داشت.

وی افزود: جهان اسلام امروز داغدار یک شخصیت وارسته‌ای است که عمر خود را وقف میدان‌های مختلف مجاهدت کرد و به اسلام و مسلمین عزت بخشید. 

سرهنگ سلامی ادامه داد: امروز یقیناً جبهه مقاومت سخت‌تر و مصمم‌تر از گذشته در مسیر خود حرکت خواهد کرد.

این مسئول بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت استقامت و مجاهدت ملت بزرگ ایران در مقابل نظام سلطه بود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران تصریح کرد: در حقیقت ما با دستان خالی در این میدان بزرگ وارد شدیم که دشمن ما تا بن دندان مسلح بود.

این مسئول اذعان داشت: آنچه به جبهه اسلام قدرت می‌داد که دشمن ما آنها را نداشت؛ قدرت ایمان و معنویت رزمندگان اسلام، نعمت وجود رهبر حکیم و با بصیرت و مردم فداکار و شجاع بود که در وسط میدان مجاهدت حضور یافتند.

سرهنگ سلامی ادامه داد: مردم دیار علویان هم سربلند در همه حوادث انقلاب و دفاع مقدس و مقاومت بودند و هم در دفاع از حرم حماسه خان‌طومان را خلق کردند. 

این مسئول خاطرنشان کرد: مردم مازندران مقابله با گروهک‌ها در کردستان، مقابله با غائله جنگل و سرکوب آنها، حضور شجاعانه در جبهه‌های نبرد و ۲۴ عملیات، بازسازی ۱۹ ماهه سوسنگرد و میزبانی زنگ زدگان در دوران دفاع مقدس را در کارنامه درخشان خود به یادگار و ماندگار گذاشتند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران افزود: امروز باید هم در مقابله با دشمنان، چون صهیونیست‌ها هوشیار و بیدار بود و هم در مقابله با جنگ ترکیبی نبرد رسانه‌ای باید با بصیرت در وسط میدان باشیم.

این مسئول با بیان اینکه دشمنان انقلاب امروز تلاش می‌کنند نظام اسلامی را از درون نابود کنند، گفت: دشمن در نظر دارد اعتقادات و باور‌های مردم را نسبت به ارزش‌های اسلامی و انقلابی و فرهنگ اصیل مردم را تغییر دهند به خاطر این است که می‌گویند جنگ امروز سخت در سنگین‌تر و پیچیده‌تر از جنگ دیروز است. 

وی در پایان اذعان داشت: امروز باید هم در خدمت به مردم و هم در مقابل با دشمنان انقلاب تلاش مجاهدانه داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار