ظریف: پاسخ ایران به ترور سید حسن نصرالله برابر با جنایت صهیونیست‌ها صورت خواهد گرفت

معاون راهبردی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه شهید سید حسن نصرالله طعم تلخ شکست را برای اولین بار به صهیونیست‌ها چشاند، گفت: واکنش ایران در زمان مناسب به انتخاب ایران برابر با جنایت‌های رژیم صهیونیستی صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۶۹۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰ - 29September 2024

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، «محمدجواد ظریف» معاون راهبردی رئیس جمهور در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید سید حسن نصرالله در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علامه شهید سید حسن نصرالله یکی از شخصیت‌های مهمی بود که بیش سه دهه افتخار آشنایی با ایشان را داشتم.

ظریف: پاسخ ایران به ترور سید حسن نصرالله برابر با جنایت صهیونیست‌ها صورت خواهد گرفت

 ظریف با بیان اینکه شهید نصرالله نمونه شجاعت، صداقت و درایت بود، گفت: فرزند سید مقاومت در راه مبارزه با صهیونیست‌ها به شهادت رسید و خم به ابرو نیاورد.

وی گفت: شهید نصرالله همراه با شهید سید عباس موسوی و دیگر بزرگان حزب الله طعم تلخ شکست را برای اول بار به صهیونیست‌ها چشاندند و آنها را مجبور کردند بدون پیش‌شرط و با ذلت از جنوب لبنان خارج شوند‌. 

معاون راهبردی رئیس جمهور تصریح کرد: اسرائیل مدت‌ها پیش به‌دنبال ترور سید حسن نصرالله بود و این درایت سید بود که توانست اسرائیلی‌ها را ناکام کند.

وی گفت: اسرائیل برای اینکه این جنایت را مرتکب شود زنان و کودکان بی‌گناه زیادی را در یک بمباران گسترده شهید کرد تا بتواند بزرگ مرد مقاومت و ایثار را به شهادت برساند.

ظریف خاطرنشان ساخت: شهید نصرالله به هدف خود رسید و به جایگاه عالی که همواره منتظرش بود دست پیدا کرد و به پایان شهیدش پیوست، اما مقاومت مردم منطقه، مردمی که اسرائیل جنایت‌کار را ۱۱ ماه در غزه گرفتار کردند، در لبنان نیز با این اقدام ضد انسانی مقاومت را نخواهند توانست، شکست دهند.

وی در پاسخ به واکنش جمهوری اسلامی ایران به ترور شهید نصرالله چگونه خواهد بود، تصریح کرد: واکنش ایران در زمان مناسب به انتخاب ایران برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی صورت خواهد گرفت و این اقدام در سطح رهبر معظم انقلاب اسلامی و مقامات عالی حکومت تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار