محمدباقر قالیباف:

شهادت محسن قاجاریان و دیگر شهدای عاشورایی مدافع حرم مایه دفع شر جاهلیت مدرن خواهد شد

شهردار تهران در پیامی که به مناسبت شهادت سردار محسن قاجاریان صادر کرد آورده است: تردید ندارم عروج شهید قاجاریان و سایر شهیدان عاشورایی مدافعان حرم، مایه دفع شر جاهلیت مدرن از امت اسلامی و اسباب سقوط استکبار و حامیان منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای تروریسم تکفیری خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶ - 07February 2016

شهادت محسن قاجاریان و دیگر شهدای عاشورایی مدافع حرم مایه دفع شر جاهلیت مدرن خواهد شد

به گزارش دفاع پرس از مشهد، دکتر محمدباقر قالیباف فرمانده لشکر ۵ نصر در دوران دفاع مقدس و شهردار تهران در پی شهادت سردار قاجاریان پیامی صادر کرد. در پیام دکتر قالیباف آمده است

«وَلَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سبیلِ اللّهِ أَمواتاً بَلْ أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یرزقونَ»

در ایامی که «فتح» و «فجر» در سرزمین شام درهم آمیخته، شهادت همسنگر دوران دفاع مقدس و مجاهد تربیتیافته مشقِ عشقِ دمشق، سردار سرافراز، محسن قاجاریان، ذیل بیرق «کلنا عباسک یا زینب (س)»، مصیبتی سنگین و ضایعهای جبرانناپذیر بود.

«فرماندهٔ مؤمن» تیپ زرهی ۲۱ امام رضا (ع)، سجایایی داشت که به مدد او آمد تا از صف بلند آرزومندان موهبت و کمربستگان راه جهاد و شهادت در نظام جمهوری اسلامی ایران سبقت بگیرد و ترجمان «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»گردد.

تردید ندارم عروج شهید قاجاریان و سایر شهیدان عاشورایی مدافعان حرم، مایه دفع شر جاهلیت مدرن از امت اسلامی و اسباب سقوط استکبار و حامیان منطقهای و فرا منطقهای تروریسم تکفیری خواهد شد.

اینجانب، شهادت این سردار سرافراز سپاه اسلام را به مقام معظم رهبری، همرزمان و بستگان این شهید دلاور و مردم عزیز نیشابور تبریک و تسلیت عرض میکنم و برای وی علو درجات و برای بازماندگان محترم شکیبایی و اجر الهی مسألت مینمایم.

نظر شما
پربیننده ها