در پاسخ به هزیان‌گویی نخست وزیر رژیم صهیونیستی؛

سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس: پاسخ ایران کوبنده‌تر از وعده صادق خواهد بود

رضایی گفت: ما اینبار ضربه‌ای به مراتب سهمگین‌تر، موثرتر و دقیق‌تر از عملیات وعده صادق به رژیم صهیونیستی وارد می‌کنیم. رژیم صهیونیستی لحظات بسیار سخت و توأم با وحشت را در آینده نزدیک سپری خواهد کرد.
کد خبر: ۶۹۴۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۹ - 30September 2024

«ابراهیم رضایی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به اظهارات «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر تروریست رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه هیچ نقطه در ایران نیست که از دسترس این رژیم خارج باشد، اظهار داشت: بلوف‌های نتانیاهو تازگی ندارد، این اظهار نظر هم در سلسله بلوف‌ها و ادعای مضحک این فرد تروریست است.

سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس: نتانیاهو به تب 50 درجه گرفتار شده است/ پاسخ ایران کوبنده‌تر از وعده صادق خواهد بود

وی با بیان اینکه اظهارات نتانیاهو را خیلی نباید جدی بگیریم، افزود: نخست وزیر رژیم صهیونیستی این روزها گرفتار تب ۵۰ درجه شده و به هزیان‌گویی افتاده است. هزیان‌گویی‌های این فرد تروریست نباید مرکز توجه ما قرار گیرد. 

رضایی درخصوص ترور شهید هنیه تصریح کرد: ما قطعاً به ترور شهید اسماعیل هنیه پاسخ قاطع می‌دهیم، اگر می‌بینید که وقفه‌ای دو ماهه برای انتقام از صهیونیست‌ها ایجاد شده، به دلیل بررسی برای افزایش دقت و مستحکم بودن پاسخ ایران است. مردم نباید این وقفه را به منزله انصراف از پاسخ به رژیم درخصوص ترور شهید هنیه تلقی کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما اینبار ضربه‌ای به مراتب سهمگین‌تر، موثرتر و دقیق‌تر از عملیات وعده صادق به رژیم صهیونیستی وارد می‌کنیم. رژیم صهیونیستی لحظات بسیار سخت و توأم با وحشتی را در آینده نزدیک سپری خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که پاسخ جمهوری اسلامی ایران از جنس وعده صادق است، یا از جنس ترور سران صهیونیست؟ تصریح کرد: پاسخ ما از جنس وعده صادق خواهد بود، اما محکم‌تر، کوبنده‌تر و پشیمان‌کننده‌تر است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار