یک گوینده رادیو در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

ابعاد شخصیتی شهید «نصرالله» در برنامه «حنظله» رادیو نمایش

تابان به تشریح ابعاد برنامه رادیویی «حنظله» پرداخت و گفت: خصوصیات شخصیت شهید سید حسن نصرالله هر روز در برنامه «حنظله» رادیو نمایش با کارشناسان به گفت‌وگو گذاشته می‌شود.
کد خبر: ۶۹۴۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲ - 30September 2024

علیرضا تابان، گوینده رادیو در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، به شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان اشاره کرد و با بیان اینکه خبر شهادت این مجاهدت بسیار دردناک بود، اظهار داشت: زمانی که خبر شهادت شهید سید حسن نصرالله را شنیدیم، لحظه بسیار سختی بود؛ از زمانی که ما شنیدیم رژیم صهیونیستی با آن بمب‌های سنگین که معروف به سنگرشکن هستند به ساختمانی در جنوب لبنان حمله کرده و این احتمال می‌رفت که سید حسن نصرالله رضوان الله تعالی علیه در آن ساختمان بوده باشند، من با اینکه اصولاً اخبار را دنبال نمی‌کنم ولی تلویزیون را مدام روی شبکه خبر قرار دادم و مدام داشتم این خبر را دنبال می‌کردم و در فضای مجازی خیلی می‌گشتم برای اینکه بتوانم یک خبر صحیح پیدا کنم چون خبرهای ضد و نقیض زیاد وجود داشت از جمله اینکه ایشان در صحت و سلامت هستند و یا سید جای دیگری قرار داشته‌اند درحالی که جای دیگری بمباران شده است.

گفت‌وگو درباره ابعاد شخصیت شهید «نصرالله» در برنامه «حنظله» رادیو نمایش

وی به روایت نگرانی‌های خود از شهادت سید حسن نصرالله پرداخت و تصریح کرد: من شخصا برای اطلاع پیدا کردن از وضعیت سید حسن نصرالله با اینکه فردا صبح برنامه داشتم اما تا نیمه‌های شب حدود ساعت سه و نیم بیدار ماندم ولی زمانی که صبح بیدار شدم و نوار مشکی تلویزیون را دیدم، یک لحظه تمام زمان برای من ایستاد و برایم باور نکردنی بود که مردی به این بزرگی و دوست‌داشتنی و توانمندی که پرقدرت‌مندترین مرد در عرصه سیاست و میدان کسی که بعد از ترور شهید موسوی، دبیرکل حزب‌الله لبنان شد و ۳۰ سال این سمت را داشت، به شهادت رسیده است. 

این گوینده رادیو با تاکید براینکه شهید نصرالله در اوج جوانی به جایگاه مهمی رسید، افزود: سید حسن نصرالله در سن ۳۲ سالگی و در اوج جوانی این سمت مهم را داشت و می‌توانیم بگویم، حزب‌الله لبنان با مدیریت ایشان از یک گروهان خیلی کوچک تبدیل به یک لشکر بسیار قدرتمند و توانمند شد که حرف‌های مهمی در سطح منطقه و جهان دارد. 

تابان به تشیرح خدمات شهید نصرالله پرداخت و خاطرنشان کرد: شهید سید حسن نصرالله در طول عمر بابرکتشان خدمات زیادی داشته است؛ ایشان در میان اقوام و احزاب وحدت ایجاد کرد و خدمات ایشان نه تنها برای مردم لبنان بلکه برای جهان مایه برکت شد. او برای مردم لبنان همبستگی ایجاد کرد و در بین احزاب و اقوام و نژادهای مختلف محبوب شد و در سوریه و عراق در محور مقاومت می‌بینیم که تاثیرات زیادی داشت. بعد از شهادت جناب سید حسن نصرالله شاهد بودیم که مقاومت ذره‌ای متزلزل نشد و بعد از حتی بمباران و شهادت ایشان مقاومت بیشتر و شدیدتر شد.

وی عنوان کرد: افتخار بنده است که بعد از هفتم اکتبر و عملیات طوفان الاقصی در شبکه نمایش پنجشنبه‌ها برنامه‌ای را با نام حنظله اجرا می‌کنم؛ همونطوری که می‌دانیم حنظله همان کاریکاتور یا کارتونکی بود که ناجی علی نقاش فلسطینی کشید. کودکی که دستانش را به پشت گره کرده و پرداختیم به رویدادها و حوادثی که مربوط به سرزمین اشغالی به ویژه نوار غزه و همینطور محور مقاومت بود.

این گوینده رادیو افزود: بعد از شهادت سید حسن نصرالله رضوان الله تعالی علیه، از روزی که عزای عمومی در ایران اعلام شد که ۵ روز هست این برنامه به صورت زنده از ساعت ۷:۳۰ تا ساعت ۹:۳۰ پخش می‌شود و در جریان این برنامه به خصوصیات و شخصیت ایشان و اتفاقات سیاسی و میدانی با بهره‌گیری از کارشناسانی که در برنامه هستند، می‌پردازیم.

 تابان در پایان گفت: آرزوی قلبی من این هست که یک روز بگم این آخرین برنامه حنظله بود به واسطه آزاد شدن سرزمین‌های اشغالی؛ سید حسن نصرالله دو آرزو داشت، ایشان به آرزوی اولشان که شهادت بود، رسید و آرزوی دومش آزادی قدس بود که به زودی و با همت دلاور مردان محور مقاومت محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار