فرمانده انتظامی استان اصفهان:

کشفیات مواد مخدر در ۶ ماه نخست سال جاری، ۶۷ درصد افزایش داشت

سردار «علینقان‌پور» گفت: امسال در ششم ماه نخست در حوزه مبارزه با قاچاق مواد مخدر ۶۷ درصد کشفیات افزایش داشته و ۷ درصد افزایش برخورد با فروشندگان مواد مخدر را شاهد هستیم.
کد خبر: ۶۹۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰ - 29September 2024

کشفیات مواد مخدر در ۶ ماه نخست سال جاری، ۶۷ درصد افزایش داشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سردار سرتیپ «حمید علینقیان‌پور» فرمانده انتظامی استان اصفهان در نشست خبری هفته فراجا، اظهار داشت: انتظار ما عمل به قانون در تمام شوون زندگی است تا از این طریق آینده خود فرزندان خود را بسازیم.

وی با اشاره به عملکرد فرماندهی انتظامی استان اصفهان در شش ماه نخستین سال جاری، گفت: وقوع سرقت در شش ماهه اول سال جاری نسبت به مشابه سال گذشته ۱۰ درصد کاهش و پنج درصد افزایش کشفیات داشته است.

سردار علینقیان‌پور ادامه داد: خصوص مبارزه جرایم خشن شامل سرقت مسلحانه، قتل و... تا ۴۲ درصد و در جرایم خاص مثلاً شرارت، کلاهبرداری و... تا ۲۱ درصد کاهش وقوع جرم ثبت شده است. در حوزه مبارزه با قاچاق مواد مخدر ۶۷ درصد کشفیات افزایش داشته و ۷ درصد افزایش برخورد با فروشندگان مواد مخدر را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تماشاگر ۶ ماه گذشته که نسبت به مدت مشابه ۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

۴۰۷۰ سایت مجرمانه در پلیس فتا شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شده‌اند

وی عنوان کرد: در زمینه مبارزه با قاچاق و قاچاقچیان کشفیات نسبت به سال قبل ۶۷ درصد افزایش‌یافته، در خصوص فروشندگان مواد مخدر، ۷درصد افزایش برخورد و دستگیری داشتیم اما در حوزه تصادفات آمار افزایش داشته است ولی از لحاظ تعداد متوفیان ۲۷ درصد کاهش فوتی داشتیم.

علینقیان‌پور گفت: ۶ ماه گذشته ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تماس با فوریت‌های پلیس داشتیم که نسب به سال قبل ۷ درصد افزایش داشته است که بلافاصله اعزام مأمور و اقدامات پلیسی را به دنبال دارد.

وی اضافه کرد: اسفند امسال سمینار هوش مصنوعی در راستای هوشمندسازی پلیس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها