در سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت؛

حضور انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس

انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با ارائه تمامی آثار خود در حوزه‌های تاریخ شفاهی، روزشمار، اطلس‌ها، کتب نبردی، پژوهشی و مطالعات اجتماعی در سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت حضوری فعال دارد.
کد خبر: ۶۹۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹ - 30September 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت همزمان با دومین کنگره ملی شهدای مازندران با حضور ۱۱۰ ناشران تخصصی در حوزه دفاع مقدس و مقاومت امروز (دوشنبه) افتتاح شد.

انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس نیز با ارائه تمام آثار خود در حوزه‌های تاریخ شفاهی، روزشمار، اطلس‌ها، کتب نبردی، پژوهشی و آثار منتشرشده در حوزه مطالعات اجتماعی، کتاب‌های ترجمه و فصلنامه تخصصی «نگین ایران» و ... در سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت حضوری فعال دارد.

حضور انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت

برخی از آثاری که در این نمایشگاه ارائه شده به‌تازگی منتشر شده‌اند و در کنار آنها آثاری است که تجدید چاپ شده‌اند و در نمایشگاه برای پژوهشگران و علاقه‌مندان به حوزه دفاع مقدس عرضه شده است.

علاقه‌مندان به آثار مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس می‌توانند، با حضور در غرفه این مرکز، از تخفیف ۲۰ درصدی بهره‌مند شوند.

همچنین به‌منظور رفاه بیشتر، مخاطبان می‌توانند با مراجعه به تارنمای فروشگاه انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس (اینجا را کلیک کنید) با ارائه کد تخفیف Ketab۱۴۰۳ تا پانزدهم مهر به‌صورت مجازی آثار مورد علاقه خود را خریداری کنند.

سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت از ۸ تا ۱۳ مهر سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی مازندران در قائم‌شهر، در دو نوبت از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و از ساعت ۱۶ عصر تا ۲۱ شب میزبان مخاطبان و علاقه‌مندان در این عرصه است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار