برای کودکان، برای آینده؛

پوستر هفته ملی کودک منتشر شد

پوستر هفته ملی کودک سال ۱۴۰۳ از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.
کد خبر: ۶۹۵۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳ - 30September 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، پوستر هفته ملی کودک سال ۱۴۰۳ از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد. کانون پرورش فکری در این هفته در کنار دیگر نهادهای پیوسته با حوزه کودک به برگزاری برنامه‌های متنوع خواهد پرداخت.

پوستر هفته ملی کودک منتشر شد

برهمین اساس پوستر هفته ملی کودک نیز از سوی معاونت فرهنگی کانون منتشر شده است. علی روضه‌خوان طراح این پوستر درباره طراحی این اثر می‌گوید: ایده و سبک اجرای شکل گرفته در پوستر، برگرفته از شعاری است که با عنوان «برای آینده» برای آغاز مدارس در سطح عمومی و تبلیغات شهری به کار رفت. شعار هفته ملی کودک هم نزدیک به این شعار است.

وی افزود: متولی اصلی هفته کودک کانون پرورش فکری و پایه اصلی کار در کانون کتاب است. دانش‌آموزان هم با کتاب و فعالیت‌هایی که در فضاهایی مانند کانون انجام می‌دهند می‌توانند شرایط رشد بهتری در جامعه داشته باشند.

طراح پوستر هفته ملی کودک ادامه داد: در نمادهای پوستر کتاب، کاردستی و... می‌بینیم که بچه‌ها در خیال خودشان دارند و می‌توانند مراتب بالاتر را به صورت صعودی طی کنند. نماد ماه و پرچم ایران هم که در بالای کار طراحی شده است یعنی این فضای رشد کودکانه باعث رشد و رسیدن به اهداف متعالی‌تر در آینده خواهد شد.

پوستر هفته ملی کودک منتشر شد

روضه‌خوان گفت: از طرفی دوستان کانون هم سیاست‌های کلی و اینکه چه عناصری را به کار ببریم مطرح کردند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هفته ملی کودک را ۱۴ تا ۲۰ مهر ۱۴۰۳ با شعار «برای کودکان برای آینده» در سراسر کشور برگزار می‌کند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها