نایب رییس مجلس: حزب‌الله راه دفاع از اسلام و آزادی قدس را ادامه می‌دهد

نیکزاد با بیان اینکه حزب‌الله قهرمان، قوی‌تر می‌شود و رهبری محکم و مقاوم پیدا می‌کند، گفت: فرماندهی حزب‌الله یقینا راه دفاع از اسلام و آزادی قدس را ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۶۹۵۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶ - 30September 2024

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، «علی نیکزاد» نایب رییس مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم تسلیت شهادت سید حسن نصرالله در دفتر حزب‌الله در تهران، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: باور من این است که همچنان که خون حاج قاسم سلیمانی با خون ابومهدی المهندس درهم آمیخته شد و به ملاقات خداوند شتافتند، خون سردار شهید نیلفروشان عزیز ما با خون شهید سید حسن نصرالله آمیخته شد و باهم به دیدار خداوند رفتند.

نایب رییس مجلس: حزب‌الله راه دفاع از اسلام و آزادی قدس را ادامه می‌دهد

قطعا خون این عزیزان بر زمین نخواهد ماند و ما انتقام سختی از کسانی که نه انسانیت، نه شرافت و نه آزادگی دارند و برزگانی، چون اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و نیلفروشان را به شهادت رساند، خواهیم گرفت. 

البته درست است که این وقایع و رویداد‌ها غم بزرگی بر عالم اسلام است، اما خون شهید پایمال نمی‌شود و بر زمین نمی‌ماند. بنابر این حتما حزب‌الله قهرمان قوی‌تر خواهد شد و قطعا حزب‌الله قهرمان رهبری محکم‌تر، مقاوم‌تر و بهتر از سید حسن نصرالله پیدا خواهد کرد و ما این غم را به همه عالم حق طلبان، آزادی دوستان، عدالت‌طلبان و مسلمانان تسلیت عرض می‌کنیم.

ایران ما سر تا پا در باب اینکه عزیز بزرگی و فرمانده بزرگی همچون سید حسن نصرالله عزیز را از دست دادیم متاثر و ناراحت است. اما قطعا فرماندهی حزب‌الله و خود حزب‌الله راه حق، راه حریت و راه دفاع از کشور، راه دفاع از اسلام و راه آزادی قدس را ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار