فرماندار تربت‌حیدریه:

ملت شهادت‌طلب از هیچ تهدیدی نمی‌هراسد

کی‌پور گفت: نظام سلطه بداند در ادبیات ملت ایران شهادت فیض عظیم است و ملتی که چنین نگاه و بینشی دارد هیچ تهدیدی بر او اثرگذار نخواهد بود.
کد خبر: ۶۹۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱ - 30September 2024

ملت شهادت‌طلب از هیچ تهدیدی نمی‌هراسدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «علی‌اکبر کی‌پور» فرماندار تربت حیدریه، در آئین پایانی راهپیمایی مردم تربت‌حیدریه که در محکومیت جنایات اخیر باند جنایتکار صهیونیست در لبنان برگزار شد، اظهار داشت: ملت قهرمان ایران در زمان طاغوت با توکل به خدا، اتحاد و همدلی و همچنین پیروی از ولی فقیه زمان به حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی پایان دادند و اجازه ندادند آمریکایی‌ها در این کشور حاکم باشند.

وی گفت: جنگ تحمیلی، ترورهای دهه ۶۰ که جمعی از یاران نزدیک به امام راحل به شهادت رسیدند و فتنه‌ها و تحریم‌ها نتوانست راه پر افتخار انقلاب را متوقف کند، چرا که ملتی که شهادت را سعادت می‌داند پیروز است، در عین حال امروز هم ترور فرماندهان ارشد جبهه مقاومت نمی‌تواند مانعی بر این راه پرافتخار باشد.

فرماندار تربت حیدریه تصریح کرد: نظام سلطه بداند در ادبیات ملت ایران شهادت فیض عظیم است و ملتی که چنین نگاه و بینشی دارد هیچ تهدیدی بر او اثرگذار نخواهد بود.

این مقام مسئول با تٱکید بر اینکه ملت ایران همچنان محکم و استوار از مبانی انقلاب و جبهه مقاومت حمایت خواهند کرد، گفت: انتظار داریم ارکان اداری، نظامی و قوای سه‌گانه تحت هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی انتقام سختی از رژیم غاصب صهیونیستی بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار