یادواره شهدای دفاع مقدس اداره کل راه و شهرسازی فارس برگزار شد

یادواره بزرگداشت شهدا با رویکرد مهندسی در جنگ در آستانه برگزاری کنگره 15 هزار شهید استان فارس (آبان‌ماه 1403)، در اداره کل راه و شهرسازی فارس برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۵۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱ - 29September 2024

یادواره شهدای دفاع مقدس اداره کل راه و شهرسازی فارس برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «ناصر رضایی» مدیر کل راه و شهرسازی فارس در یادواره شهدای  دفاع مقدس اداره کل راه و شهرسازی فارس اظهار داشت: امیدواریم که بتوانیم روش و منش شهدا را در جهت خدمت به مردم سرلوحه کار خود قرار دهیم.

ناصر رضایی افزود: همه ما به عنوان خادمان مردم در این اداره کل در هر سطح و جایگاهی که قرار داریم می کوشیم که الگوی خود در برخورد با مردم و خدمت به آنها را شهدا قرار دهیم.

وی ادامه داد: این اداره کل در راستای تکریم خانواده معزز شهدا اقداماتی را در دستور کار خود قرار داده از جمله تامین زمین و مسکن ایثارگران و خانواده شهدا که فارس در این زمینه جزو استان های پیشرو کشور است.

وی اظهار داشت: بحث تامین زمین و اعتبار لازم برای ساخت موزه دفاع مقدس اقدام دیگری بود که از سوی اداره کل راه و شهرسازی انجام شد و تلاش می کنیم طی هفته های آتی عملیات اجرایی آن را نیز آغاز کنیم تا بتوانیم فرهنگ جهاد و شهادت و رشادت های رزمندگان را به مردم و به ویژه نسل جوان منتقل کنیم.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: امروز نیز این یادواره با رویکرد مهندسی در جنگ با سه رویکرد یادآوری خاطرات دوران دفاع مقدس، اهمیت مهندسی در جنگ و تاثیرات آن در سطوح مختلف جنگ و همچنین آشنایی مدیران و کارکنان با سیره و منش شهدا و الگو برداری از آن در راه خدمت به مردم برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار