مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان:

جهان با شهادت سید حسن نصرالله بیدارتر می‌شود

سردار «مطهری» گفت: دشمنان به دلیل عجز و ناتوانی، حاج قاسم، اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله را به شهادت رساندند؛ تا «تظاهر به غلبه» کنند ولی جهان با شهادت سید حسن نصرالله بیدارتر می‌شود.
کد خبر: ۶۹۵۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۷ - 01October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سردار «عباس مطهری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در مراسم بزرگداشت شهادت سیدحسن نصر‌الله دبیر کل حزب‌الله لبنان در دانشگاه سمنان که با حضور دانشجویان، اساتید و یاوران علمی دانشگاه سمنان برگزار شد اظهار داشت: شهادت مظلومانه‌ سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان مسیر تازه‌ای پیش روی جبهه‌ی مقاومت گشود.

سردار مطهری با بیان اینکه دشمنان به دلیل عجز و ناتوانی، حاج قاسم، اسماعیل هنیه وسید حسن نصرالله را به شهادت رساندند؛ تا «تظاهر به غلبه» کنند افزود: رژیم خونخوار و پلید صهیونیستی چون منطق ندارد ترور می کنند ولی بدانند همانند شهید سلیمانی ها و شهید نصرالله ها از سید نصرالله برای آنان خطرناک تر است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان خاطرنشان کرد: با شهادت سید حسن نصرالله، جهان بیدارتر می شود.

«سیف الله سعدالدین» رئیس دانشگاه سمنان نیز در این مراسم گفت: پرچم مقاومت با شهادت سید حسن نصرالله بر زمین نمی ماند و فرماندهان دیگر با اقتدار راه این شهدا را ادامه خواهند داد.

وی گفت: شهید سیدحسن نصر‌الله رهبری با درایت و شجاع در جنگ‌های جبهه مقاومت بود و شهادت پرافتخار او در مبارزه حق علیه باطل، نقطه عطفی در تاریخ مبارزه علیه رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود.

با شهادت سید حسن نصرالله، جهان بیدارتر می شود

با شهادت سید حسن نصرالله، جهان بیدارتر می شود

با شهادت سید حسن نصرالله، جهان بیدارتر می شود

با شهادت سید حسن نصرالله، جهان بیدارتر می شود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار