مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان خبر داد:

مدارس شاهد استان هرمزگان در صدر جدول عملکرد آموزشی

«قویدل» گفت: میانگین رشد عملکرد مدارس دولتی شاهد در مقایسه با سایر مدارس استان، از جمله مدارس استعداد درخشان، غیردولتی، نمونه دولتی و هیات امنایی به مراتب بالاتر بوده و این مدارس توانسته‌اند در میان گروه‌های مختلف، بهترین عملکرد را به ثبت برسانند. 
کد خبر: ۶۹۵۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۰ - 01October 2024

 به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان،«محمد قویدل» مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای امنیت، در جلسه بررسی فعالیت‌های پروژه مهر مدارس شاهد، بر ارتقاء کیفیت آموزشی و افزایش امکانات مدارس تأکید کرد.

وی افزود: امسال پروژه مهر و آماده‌سازی مدارس شاهد به‌طور ویژه دنبال شد و نتایج مطلوبی از این تلاش‌ها حاصل شده است.

قویدل با اشاره به عملکرد مثبت مدارس شاهد در نتایج آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم تصریح کرد: در خرداد ۱۴۰۳، نتایج آزمون‌های نهایی در رشته‌های مختلف انسانی، ریاضی و علوم تجربی نشان داد که مدارس استان نسبت به سال گذشته، رشدی در حدود ۰/۷ نمره داشته‌اند که در مقایسه با متوسط کشوری که ۰/۶ دهم درصد بوده است، قابل‌توجه‌ است.

همچنین، میانگین رشد عملکرد مدارس دولتی شاهد در مقایسه با سایر مدارس استان، از جمله مدارس استعداد درخشان، غیردولتی، نمونه دولتی و هیات امنایی به مراتب بالاتر بوده و این مدارس توانسته‌اند در میان گروه‌های مختلف، بهترین عملکرد را به ثبت برسانند. 

وی با اشاره به رشد چشمگیر نتایج در سال ۱۴۰۳ نسبت به ۱۴۰۲ افزود: میانگین نمرات مدارس شاهد هرمزگان با افزایش ۱/۱۴ نمره نسبت به سال گذشته، نشان‌دهنده تلاش‌های مؤثر معلمان و دانش‌آموزان است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار