برگزاری نشست مشترک رئیس کل دادگستری خراسان رضوی و رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در مشهد

در نشست مشترک ححج اسلام زرندی و پژمانفر، تکیه بر توان داخلی و وحدت هرچه بیشتر مردم و مسئولان، در برهه کنونی را برای عبور از مشکلات ضروری دانستند.
کد خبر: ۶۹۵۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰ - 01October 2024

نشست مشترک رئیس کل دادگستری خراسان رضوی و رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در مشهد برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «رضا زرندی» و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «نصرالله پژمانفر» در مجتمع قضایی ولایت مشهد (ستاد مدیریت دادگستری استان خراسان رضوی) با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار طرفین بر لزوم خدمت‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به شهروندان از ۲ منظر قوه قضائیه و قوه مقننه تأکید و تکیه بر توان داخلی و وحدت هرچه بیشتر مردم و مسئولان، در برهه کنونی را، راه برون رفت از مشکلات دانستند.

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام زرندی در سخنانی با تشریح دستاورد‌های ارزشمند مجموعه قضایی استان در زمینه اجرای عدالت در چارچوب سند تحول قضایی در مدت اخیر اظهار داشت: از جمله مهمترین رویکرد‌های دستگاه قضایی در استان، تسهیل دسترسی شهروندان به خدمات حقوقی و تسریع در انجام امور قضایی مراجعان در چارچوب مبانی شرعی و موازین قانونی بوده است که بحمدالله در هر دو زمینه توفیقات خوبی حاصل شده و ان‌شاءالله این روند با قدرت و قوت ادامه خواهد داشت.

همچنین حجت‌الاسلام پژمانفر با اشاره به اقدامات مجلس شورای اسلامی با محوریت کمیسون اصل ۹۰ گفت: دستگاه قضایی و مجلس شورای اسلامی از جمله، در زمینه احقاق حقوق مردم و دفاع از منافع عمومی دارای اشتراک هدف بوده و برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و تعاملی می‌تواند در این مسیر مقدس به خدمتگزاران مردم کمک کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار