شهدا ضرورت‌های زمانه خود را به درستی شناختند

فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری گفت: شهدا ضرورت‌های زمانه خود را به درستی شناختند و به اقتضای زمان و مکان، عملی را انجام می‌دادند که برای رضای الهی باشد.
کد خبر: ۶۹۵۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲ - 01October 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم خلبان «محمدرضا مروی‌نام» فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، صبح امروز (سه‌شنبه) در بیست و سومین دوره تئوری هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی که در این دانشگاه در حال برگزاری است،  با بیان اینکه شما دانشجویان عزیز امنیت‌سازان و افتخار آفرینان آسمان ایران اسلامی هستید، اظهار داشت: تقارن شروع این دوره با عظمت با تشییع پیکر مطهر شهید «خاکی‌زاده» آثار و برکات فراوانی را برای ما به همراه دارد.

امیر مروی‌نام

امیر سرتیپ دوم مروی‌نام با بیان اینکه دانشگاه تمدن‌ساز شهید ستاری برای همگان موجب خیر و برکت است، گفت: این دانشگاه با شعار تمدن‌سازی در مسیر اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی در حال حرکت است.

فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری افزود: با همت و تلاش جوانان غیور ایرانی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در حوزه‌های مختلف علوم و فنون برافراشته‌ایم و افتخار می‌کنیم که این دانشگاه دستاورد‌های زیادی در زمینه توانمندی نیرو‌های مسلح داشته است.

وی در ادامه با اشاره به مجاهدت‌های رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی عنوان کرد: به پاس غیرت و ایثار شهدا و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، حتی یک وجب از خاک مقدس کشورمان به دست دشمن بعثی نیفتاد که این قابل تقدیر است و همه ما مدیون این مجاهدت‌ها هستیم.

امیر مروی‌نام خاطرنشان کرد: آنکه شهید زندگی کرد، عاقبت شهید خواهد شد. شهدا ضرورت‌های زمانه خود را به درستی شناختند و به اقتضای زمان و مکان، عملی را انجام می‌دادند که برای رضای الهی باشد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها