دبیر شورای عالی امنیت ملی: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی تک اقدام نخواهد بود

احمدیان گفت: درباره پاسخ به رژیم صهیونیستی باید دقت داشته باشیم که جبهه مقاومت درگیر یک جنگ است و تک اقدام مفهوم ندارد.
کد خبر: ۶۹۵۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴ - 01October 2024

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی در جمع خبرنگاران در خصوص پاسخ جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی اظهار داشت: درباره پاسخ به رژیم صهیونیستی باید دقت داشته باشیم که جبهه مقاومت درگیر یک جنگ است و تک اقدام مفهوم ندارد. این حادثه و تقابل با کنش جبهه مقاومت آغاز شد و از آن روز تا امروز رژیم صهیونیستی در حال واکنش است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی تک اقدام نخواهد بود

احمدیان خاطرنشان کرد: دشمن صهیونیستی در وضعیت استیصال قرار دارد و تلاش می‌کند از طریق عملیات روانی که متکی بر چند عملیات ترور است، خود را موفق نشان دهد، اما موفقیتی برای این رژیم وجود ندارد. شب گذشته عملیات به اصطلاح محدود و زمینی که آغاز کردند، بلافاصله مجبور به عقب‌نشینی شدند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با تاکید بر اینکه پیروزی با جبهه مقاومت است و شکست از آن دشمن خواهد بود، خاطرنشان کرد: سید حسن نصرالله با شهادت خود پرچم مقاومت را بر بالاترین قله مبارزه در جهان به اهتزاز درآورد. خون این شهید عزیز جهاد، مقاومت و مبارزه با صهیونیست‌ها را مستحکم‌تر خواهد کرد.

وی افزود: یقیناً رهبری حزب‌الله بعد از شهادت سید حسن نصرالله با دست بازتر و با حمایت الهی با قوت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد و حزب‌الله قهرمان بیش از گذشته خواهد درخشید. با شهادت رهبران الهی در کار حزب‌الله خللی ایجاد نمی‌شود و آسیبی هم به قدرت رزم این جنبش وارد نخواهد شد.

احمدیان تصریح کرد: ما هم همان‌گونه که وظیفه خود می‌دانستیم از حزب‌الله در دوران دبیرکلی سید حسن نصرالله حمایت کنیم، این وظیفه را کماکان برای خودمان پابرجا می‌دانیم، چون این همکاری بر مبنای اعتقاد و آرمان مشترک شکل گرفته است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار