شیخ زکزاکی: شهید نصرالله قهرمان حقیقی دفاع از حق بود

رهبر شیعیان نیجریه با صدور پیامی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت و تاکید کرد که سید حسن نصرالله، یک قهرمان حقیقی و مثالی درخشنده از شجاعت ایمان و جانفشانی در دفاع از حق و مظلومان بود.
کد خبر: ۶۹۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳ - 01October 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «شیخ ابراهیم زکزاکی» رهبر شیعیان نیجریه به‌مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان پیام تسلیت صادر کرد.

پیام تسلیت شیخ زکزاکی به مناسبت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان

متن پیام به شرح ذیل است؛ 

البقاء لله رب العزة والقوة
إنا لله وإنا إلیه راجعون
ولا تحسین الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتا بل أحیاء عند ربهم یرزقون. 

سلام علیکم

از دست دادن سید حسن نصرالله و یاران وی را که در حمله تروریستی دشمن صهیونیستی به بیروت، به شهادت رسیدند به صاحب عصر و زمان (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ولی امر مسلمانان، صمیمانه تسلیت می‌گوییم.

شهادت ناگهانی وی شکاف عمیقی در زندگی ما برجای گذاشت و یاد وی همواره و تا ابد در دل‌های ما خواهد ماند. سید حسن نصرالله، یک قهرمان حقیقی و مثالی درخشنده از شجاعت ایمان و جانفشانی در دفاع از حق و مظلومان بود. خدمات همراه با فداکاری او در راه انسانیت و پایبندی او به مسئله فلسطین اشغالی و آزادسازی مسجدالاقصی همواره در یاد‌ها می‌ماند.

از خداوند متعال می‌خواهیم او و سایر شهدا را قبول فرموده و هم‌نشین شهدای کربلا گرداند و بهشت جاویدان را روزی آنها کند.

از خداوند متعال می‌خواهیم که مومنان مجاهد در خط مقاومت در لبنان، فلسطین و همه مکان‌ها را یاری فرموده و گام‌های آنها را استوار کند و همچنین از خداوند متعال می‌خواهیم شوکت دشمنان صهیونیستی و مزدوران منافق و ظالم آنها را در شرق و غرب زمین بشکند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار