منتظر انتقام سختیم

پاسخ دندان‌شکن به دشمن خونخوار صهیونیستی، باب پیروزی را برای جبهه مقاومت باز می‌کند.
کد خبر: ۶۹۵۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱ - 01October 2024

گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس- حجت‌الاسلام والمسلمین «علی شیرازی» جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح؛ امام خامنه‌ای در پیامی به مناسبت شهادت شهید زاهدی که به دست مزدوران رژیم صهیونیستی در سوریه شهید شد، فرمودند که «رژیم خبیث به دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد. آن‌ها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد به حول و قوه‌ی الهی».

حجت‌الاسلام علی شیرازی
عملیات وعده صادق، لبیک نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به فرمان ولایت بود. امام خامنه‌ای درباره عملیات وعده صادق فرمودند: موضوع تعداد موشک‌های شلیک‌شده و یا موشک‌های به هدف اصابت‌کرده که طرف مقابل بر روی آن‌ها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است. موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیرو‌های مسلح در عرصه بین‌المللی و اثبات آن است که ناراحتی طرف مقابل نیز از همین موضوع است.

زمانی که اسماعیل هنیه با طراحی رژیم جلاد اسرائیل در ایران شهید شد، امام خامنه‌ای فرمودند: رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست، میهمان عزیز ما را در خانه ما به شهادت رسانید و ما را داغ‌دار کرد، ولی زمینه مجازاتی سخت برای خود را نیز فراهم ساخت. ما در این حادثه تلخ و سخت که در حریم جمهوری اسلامی اتفاق افتاده است، خونخواهی او را وظیفه خود می‌دانیم.

علامه سیدحسن نصرالله؛ دبیرکل حزب الله لبنان نیز پس از فرمان امام خامنه‌ای گفت: لحن بیانیۀ رهبر انقلاب دربارۀ ترور شهید هنیه از پیام حادثه کنسولگری ایران در دمشق محکم‌تر بود. آیا رژیم صهیونیستی تصور می‌کند که فرمانده شهید اسماعیل هنیه را در تهران ترور کند، ایران ساکت می‌ماند؟

متاسفانه علی‌رغم فرمان ولایت و با توجه به جنایت‌های اسرائیل در غزه و لبنان، تا امروز انتقامی گرفته نشده است. امروز قضایای لبنان، نشانگر اوج وحشی‌گری سگ هار صهیونیست است.

شهادت سید حسن نصرالله و جمعی از مجاهدان حزب‌الله، شاید نتیجه کوتاهی در اجرای فرمان ولایت باشد.

امام خامنه‌ای در پیامی درباره قضایای اخیر لبنان فرمودند: بر همه مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند.

اگر این فرمان را اجرا نکنیم، چه بسا سگ هار صهیونیست، دیوانه‌وار دست به جنایت‌های گسترده‌تری بزند. سستی در اجرای فرمان ولایت، عذاب دنیایی و اخروی دارد.

مطمئن باشیم که پاسخ دندان‌شکن به دشمن خونخوار صهیونیستی، باب پیروزی را برای جبهه مقاومت باز می‌کند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها