فعال فرهنگی لبنانی: آماده‌ایم تاریخ را بسازیم

فعال فرهنگی لبنانی خطاب به امام خامنه‌ای گفت: سیدحسن نصرالله به ما آموخته و به ما همیشه وعده پیروزی را داده است و ما امروز می‌خواهیم به سید و به شما این وعده را بدهیم که ما کنار شما هستیم و پیروز خواهیم شد و آماده‌ایم تاریخ را بسازیم.
کد خبر: ۶۹۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰ - 02October 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، عوامل برنامه «به افق فلسطین» که از شبکه افق سیما پخش می‌شود، به‌صورت تلفنی با یکی از فعالان فرهنگی لبنانی ارتباط برقرار کردند و او خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: هر اتفاقی که در کل جهان بیفتد، اطمینان کامل داریم که شما کنار ما هستید. سید حسن نصرالله پیش از این گفت که رهبر حقیقی حزب‌الله شما هستید و فقدان سید حسن نصرالله و شهادت ایشان، به‌معنای شهادت رهبر اجرایی حزب‌الله است؛ چراکه رهبر واقعی، شما و حضرت مهدی (عج) هستید.

سیدِ ما! علی‌رغم همه این درد و رنج‌های ما، ما همواره احساس می‌کنیم درد و رنج‌های شما بیشتر از ما هست. به خاطر همین می‌خواهیم بگوییم که کنار شما هستیم و کنار شما خواهیم ماند. 

فعال فرهنگی لبنانی خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی: رهبر واقعی حزب‌الله شما هستید و سید حسن نصرالله رهبر اجرایی آن بود

این را سید حسن نصرالله به ما آموخته و به ما همیشه وعده پیروزی را داده است و ما امروز می‌خواهیم به سید حسن و به شما این وعده را بدهیم که ما کنار شما هستیم و پیروز خواهیم شد. مطمئن هستیم که اگر فقدان سید و فرمانده‌ای را ببینیم، سید و فرمانده بزرگتری بعد از او خواهد آمد و ان‌شاءالله همانطور که بعد از رفتن امام خمینی (ره)، شما با قدرت آمدید و راه ایشان را طی کردید، این اتفاق در حزب‌الله هم رخ خواهد داد.

اکنون؛ سید ما! ما اکنون آماده هستیم کفن‌پوشان در این مسیر حرکت کنیم و ما هستیم که تاریخ را می‌سازیم.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار