معاون سیاسی استاندار قزوین:

حزب‌الله بازوی مقتدر مستضعفان جهان است

«کاظمی» گفت: حزب‌الله به بازوی مقتدر مستضعفان جهان تبدیل شده و دست برتر در یمن امروز با حوثی‌ها است که نتیجه نقش‌آفرینی حزب‌الله است.
کد خبر: ۶۹۵۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳ - 01October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «عباس کاظمی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین امروز در تجمع دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و آموزشی استان قزوین که در محل صحن دانشگاه برگزار شد، به تحلیل تحولات حزب‌الله لبنان و نقش کلیدی شهید سید حسن نصرالله پرداخت و اظهار داشت: قبل از رهبری سید حسن نصرالله، حزب‌الله هیچ کرسی در پارلمان نداشت، اما اکنون توانسته چندین کرسی به دست آورد.

وی ادامه داد: عمق راهبردی حزب‌الله و توانمندی‌هایش در عرصه‌های مختلف، مرهون زحمات سید مقاومت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین افزود: همچنین به نقش حزب‌الله در عقب راندن صهیونیست‌ها از لبنان اشاره کرد و افزود: در جنگ‌های مختلف، از جمله جنگ ۳۳ روزه حزب‌الله موفق به بیرون راندن نیرو‌های اسرائیلی از لبنان شد و در این دوران پیچیده‌ترین عملیات‌ها را طراحی و اجرا کرد. 

کاظمی بیان داشت: مسئولیت آماده‌سازی و کادر‌سازی حشدالشعبی در عراق و ایفای نقش در سوریه نیز به حزب‌الله واگذار شد و به تدریج به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شد و امروز در بسیاری از نقاط جهان نقش‌آفرینی می‌کند، به‌طوری که جغرافیای مقاومت را گسترش داده است.

وی تصریح کرد: حزب‌الله به بازوی مقتدر مستضعفان جهان تبدیل شده و دست برتر در یمن امروز با حوثی‌ها است که نتیجه نقش‌آفرینی حزب‌الله است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین ادامه داد: به گواه آیات قرآن کریم، شهید زنده است و امروز شهید سید حسن نصرالله قوی‌تر از گذشته است و حزب‌الله با قدرت بیشتری راه خود را ادامه خواهد داد.

کاظمی تأکید کرد: وضعیت رژیم صهیونیستی به دلیل شکست‌های اقتصادی و سیاسی در حال وخامت است و اسرائیل در ماه‌های آینده، در صورت عدم تدبیر برای امنیت منطقه، با فروپاشی کامل مواجه خواهد شد. 

وی یادآور شد: محور مقاومت با وجود شهادت حاج قاسم سلیمانی همچنان قدرتمند و با برنامه است و در جنگ با آمریکا و صهیونیست‌ها، همچنان به مسیر خود ادامه می‌دهد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین ضمن اشاره به اهمیت مقابله با نفاق و فریبکاری آمریکا خاطرنشان کرد: نباید به وعده‌های آمریکا دل بست، بلکه باید استراتژی و برنامه‌ریزی مستقل داشت.

کاظمی در پایان گفت: خواستار پویایی نخبگان و خواص در میدان مقاومت هستیم و مقابله با استکبار جهانی را ضروری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها