سرلشکر رشید: خون شهید نصرالله موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود/ مقاومت تا پیروزی نهایی به مسیر خود ادامه می‌دهد

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: خون بناحق ریخته شده مظلومان غزه و لبنان، به‌ویژه سید مقاومت، شهید سیدحسن نصرالله، نه‌تنها در عزم و اراده جبهه مقاومت خللی ایجاد نخواهد کرد، بلکه باعث نابودی خانه عنکبوتی صهیون خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۵۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰ - 01October 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «غلامعلی رشید» فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) در پیامی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

رشید

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«فَلْیُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یَشْرُونَ الْحَیَاةَ الدُّنْیَا بِالْآخِرَةِ  وَمَنْ یُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیُقْتَلْ أَوْ یَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْرًا عَظِیمًا» (نساء – ۷۴)
پس کسانی باید در راه خدا جهاد کنند که (دست از جان شسته‌اند) زندگی این جهان را به آن جهان می‌فروشند؛ و هر کس در راه خدا جهاد کند و کشته شود یا فاتح گردد، به زودی او را اجری عظیم  خواهیم داد.

شهادت جایزه مسابقه‌ای است که مساحت میدان آن عَرْضُهَا السَّماواتُ وَ الْأَرْضُ است، چنان جایزه‌ای مصون از گزند تبدیل و آسیب تحویل خواهد بود؛ زیرا از دستی می‌رسد که نه برتر دارد نه برابر. (بخشی از پیام حضرت آیت‌الله جوادی آملی)

رژیم سفاک و  کودک‌کش صهیونیستی بار دیگر مرتکب جنایتی بزرگ شد و  مجاهد بزرگ، فخر جهان اسلام، فرزند آزاده و غیور لبنان، عالم گرانقدر جناب حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله (قدس سره) و جمعی از فرماندهان، پاسداران انقلاب اسلامی و حزب الله و مردم بی‌گناه لبنان را به شهادت رساند. زهی خیال باطل است که اشغالگران و سفاکان تصور کنند به پیروزی رسیده‌اند، چراکه جبهه عزتمند مقاومت اسلامی همچنان با سربلندی و اقتدار به مسیر خود تا حصول پیروزی نهایی ادامه خواهد داد.

شهید نصرالله با درایت کم‌نظیر خویش، نهال نوپای حزب‌الله لبنان را به درختی تناور و ریشه‌دار تبدیل کرد و پیروزی‌های عظیمی نصیب جهان اسلام و مردم لبنان نمود. اطمینان داریم که خون بناحق ریخته شده مظلومان غزه و لبنان، به ویژه سید مقاومت، شهید سیدحسن نصرالله، نه‌تنها در عزم و اراده جبهه مقاومت خللی ایجاد نخواهد کرد، بلکه باعث نابودی خانه عنکبوتی صهیون خواهد شد.

اینجانب این ضایعه دردناک را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله‌الاعظم ارواحنافداه، رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی، مردم و دولت شریف لبنان و همه فعالان جغرافیای مقاومت و آزادی خواهان جهان، الخصوص حزب‌الله قهرمان و خانواده معزز شهید سید حسن نصرالله تبریک و تسلیت می‌گویم و رحمت و فضل واسعه الهی را برای ایشان مسئلت می‌نمایم.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص)

سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید

۸مهرماه ۱۴۰۳ مصادف با ۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار