استاد حوزه علمیه خراسان:

حزب‌الله نماد مقاومت است

حجت‌الاسلام صابری تولایی گفت: حزب‌الله با اتکا به حمایت مردمی و ایدئولوژی اسلامی توانسته است در برابر قدرتمندترین ارتش‌‌های منطقه ایستادگی کند و پیروزی‌‌های مهمی را به دست آورد.
کد خبر: ۶۹۵۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳ - 01October 2024

حزب‌الله نماد مقاومت استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، مراسم گرامیداشت سید مقاومت، شهید سید حسن نصرالله با حضور فرماندهان و کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام «محمد صابری تولایی» استاد حوزه علمیه خراسان رضوی در سخنانی ضمن تسلیت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، این مراسم را فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌‌های انقلاب و مقاومت اسلامی دانست و اظهار داشت: سید حسن نصرالله به‌عنوان یکی از چهره‌‌های برجسته مقاومت اسلامی، در مبارزه با اشغالگری اسرائیل و دفاع از حقوق مردم لبنان، نقش بسیار مهمی ایفا کرده است.

وی افزود: این مراسم فرصتی برای اعلام حمایت از مقاومت اسلامی و مقابله با استکبار جهانی به شمار می‌رود. 

استاد علمیه خراسان رضوی با اشاره به اینکه برگزاری چنین مراسماتی نشان از اهمیت و جایگاه سید مقاومت در قلب مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان دارد، تصریح کرد: این مراسم‌ها، علاوه بر تجلیل از شخصیت این رهبر برجسته، به تقویت وحدت و همبستگی اسلامی و ترویج فرهنگ مقاومت کمک شایانی می‌کند. 

حجت‌الاسلام صابری تولایی با تاکید بر اینکه حزب‌الله، نماد استقامت در برابر ظلم و استکبار است، خاطرنشان کرد: حزب‌الله با اتکا به حمایت مردمی و ایدئولوژی اسلامی توانسته است در برابر قدرتمندترین ارتش‌‌های منطقه ایستادگی کند و پیروزی‌‌های مهمی را به دست آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار