سعدالله زارعی: عملیات امشب سپاه پاسداران حیثیتی برای رژیم صهیونیستی باقی نگذاشت

کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: موشک‌هایی که امشب شلیک شد تمام حیثیت و رژیم صهیونیستی را برد.
کد خبر: ۶۹۵۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰ - 01October 2024

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاع پرس، سعدالله زارعی کارشناس شبکه خبر در خصوص عملیات موشکی سپاه علیه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: این عملیات دل ملت‌هایی را که بغضی از رژیم صهیونیستی دارند، شاد کرد. این عملیات دومین عملیات علیه رژیم صهیونیستی است که یک دولت رسمی علیه رژیم صهیونیستی انجام داده است و در سی سال گذشته سابقه نداشته است.

کارشناس شبکه خبر: عملیات امشب سپاه پاسداران حیثیتی برای رژیم صهیونیستی باقی نگذاشت

زارعی گفت: این عملیات نشان داد در حالی که سازمان‌های بین‌المللی به وظایف خود عمل نمی‌کنند و دولت‌های مسئول نیز از جنایات رژِم صهیونیستی جلوگیری نمی‌کنند، یک قدرت واقعی وجود دارد که با زبان زور جلوی جنایتکاران صهیونیست را می‌گیرد. 

وی افزود: موشک‌هایی که امشب شلیک شد تمام حیثیت و رژیم صهیونیستی را برد. امشب سه پایگاه رژیم صهیونیسیتی در تل‌آویو مورد حمله قرار گرفت که هدف اصلی از شکل‌گیری آنها دفاع از پایتخت رژیم صهیونیستی است، اما این پایگاه‌ها با موفقیت تمام مورد اصابت موشک‌های ایرانی قرار گرفتند. این مهم نشان می‌دهد که سران صهیونیستی جایی برای فرار ندارند.

کارشناسن مسائل خاورمیانه تصریح کرد: رژیم صهیونیسیتی مساحت فعالی دارد که حدود 6 هزار کیلومتر مربع است که از سوی حزب الله لبنان و جمهوری اسلامی ایران به شدت مورد هجمه قرار گرفت. پایتخت رژیم صهیونیستی در دو ماه گذشته به خصوص در دو الی سه روز گذشته به شدت تحت فشار بود.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار