مقاومت فلسطین: حملات ایران بخشی از قصاص جنایتکاران اسرائیلی و آمریکایی است

کمیته‌های مقاومت فلسطین تأکید کردند که این حملات، باعث ترس و وحشت در میان رژیم صهیونیستی شده و این مسئله نشانگر ضعف بزرگ و سستی سامانه‌های پدافندی این رژیم است.
کد خبر: ۶۹۵۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸ - 01October 2024

گروه بین‌الملل خبرگزاری دفاع‌پرس، کمیته‌های مقاومت فلسطین ضمن تبریک عملیات موشکی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی، تأکید کردند که این حملات، باعث ترس و وحشت در میان رژیم صهیونیستی شده و این مسئله نشانگر ضعف بزرگ و سستی سامانه‌های پدافندی این رژیم است.

مقاومت فلسطین: حملات ایران بخشی از قصاص جنایتکاران اسرائیلی و آمریکایی است

مقاومت فلسطین تصریح کرد: حملاتی که رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد، برای این صورت گرفت تا خواری صهیونیست‌ها را نشان دهد؛ آن هم به جای تصویری که بنیامین نتانیاهوی جنایتکار قصد ترسیم آن را دارد.

این کمیته‌ها همچنین عنوان کردند: حملات موشکی ایران بخشی از قصاص عادلانه‌ای‌ست که باید جنایتکاران صهیونیست و حامیان آمریکایی آنان شوند و نشان داد که محور مقاومت ثابت است و برای انتقام‌گیری شهدای فرمانده و غیرنظامیان وارد مرحله جدید انتقام‌گیری شده است.

این کمیته‌ها خاطرنشان کردند: پاسخ ایران تأکیدی بر این است که مرحله آینده شاهد دست برتر مقاومت است و جنایات جنایات صهیونیست‌ها روحیه مقاومت و محور مقاومت را تضعیف نکرده، بلکه برعکس بر عزم صلابت قدرت اراده این محور افزوده است.

انتهای پیام/۹۵۵

برچسب ها: فلسطین
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار