سرلشکر باقری: در صورت خطای صهیونیست‌ها زیرساخت‌هایشان را هدف قرار می‌دهیم+ فیلم

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: اگر رژیم صهیونیستی بخواهد به جنایتش ادامه دهد و یا علیه تمامیت ارضی ما وارد عمل شود، عملیات امشب با چندبرابر بزرگی تکرار خواهد شد و تمام زیرساخت‌های آن‌ها مورد اصابت قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۶۹۵۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۲ - 02October 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفت‌وگویی تلویزیونی با اشاره به جزئیات عملیات وعده صادق ۲، اظهار داشت: امشب نیروی هوافضای سپاه با عملیات قهرمانانه و شجاعانه خود انتقام بسیاری از جنایت‌های رژیم صهیونیستی را گرفت.

سرلشکر باقری

سرلشکر باقری با بیان اینکه دو ماه گذشته دو ماه بسیار سختی برای ملت ایران و محور مقاومت بود، افزود: از هنگام ترور شهید «هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران با درخواست مکرر آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها مبنی بر اینکه شما خویشتن‌داری کنید تا آتش‌بس را در غزه برقرار کنیم، دوره سختی را پشت سر گذاشتیم؛ اما رژیم جنایتکار صهیونیستی با حمایت آمریکا جنایات خود را افزایش داد و قتل عامی را علیه مردم لبنان به‌ویژه شهادت شهید سید حسن نصرالله و شهید نیلفروشان اجرا کرد که جنایت‌های بسیار بزرگی بود.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: دیگر وضعیت قابل تحمل نبود؛ لذا سپاه پاسداران با عملیات ارزشمند موشکی خود توانست پایگاه‌های مهمی را در رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار دهد.

وی اضافه کرد: حتی با وجود این جنایت‌ها، جمهوری اسلامی ایران رعایت موازین لازم را به انجام رساند و فقط پایگاه‌های نظامی زده شد.

سرلشکر باقری عنوان کرد: امشب پایگاه موساد، پایگاه هوایی نواتیم و پایگاه هاتسریم، رادار‌های راهبردی و مراکز تجمع تانک‌ها و نفربر‌های صهیونیست‌ها را هدف قرار دادیم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: در این عملیات زیرساخت‌های اقتصادی و صنعتی رژیم و مردم آنها مورد هدف قرار نگرفتند؛ درحالی‌که این کار کاملاً امکان‌پذیر بود.

وی هشدار داد: سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران چه در بُعد دفاعی و چه در بُعد آفند و تکرار این تهاجم و چندین برابر آن آماده هستند؛ لذا اگر رژیم صهیونیستی که به دیوانگی رسیده است، کنترل نشود و بخواهد چنین جنایت‌هایی را ادامه دهد و یا علیه حاکمیت و تمامیت ارضی ما وارد عمل شود، عملیات امشب با چندبرابر بزرگی تکرار خواهد شد و تمام زیرساخت‌های آنها مورد اصابت قرار خواهد گرفت.

سرلشکر باقری اظهار داشت: امیدوار هستیم که آمریکا از روش گذشته دست بردارد، این رژیم جنایت‌کار را متوقف کند و منطقه به سمت آرامش پیش رود.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: از همرزمان عزیزم در سپاه پاسداران و نیروی هوافضای سپاه قدردانی می‌کنم که این عملیات را با موفقیت به سرانجام رساندند.

وی ادامه داد: همچنین از ارتش جمهوری اسلامی ایران، از همه عزیزان پدافند هوایی که دفاع از فضای کشور را بر عهده دارند و نیز وزارت دفاع که صنایع دفاعی ارزشمند آن توانستند بخش‌هایی از موشک‌های ارزشمند امشب را تأمین کنند، قدردانی می‌کنم.

سرلشکر باقری خاطرنشان کرد: بحمدالله وحدت و همدلی نیرو‌های مسلح چنین امکانی را فراهم کرد و ان‌شاءالله شادی دل حضرت امام‌ زمان (عج)، مقام معظم رهبری و یکایک ملت شریف ایران، محور مقاومت و خانواده‌های داغ‌دار را فراهم کرده باشند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار