یادداشت/ سید علاءالدین حیدری

شبی که وحدت واقعی امت تعبیر و وعده صادق امت به حقیقت پیوست

شب شب اقتدار و عزت امت اسلامی بود.امت اسلامی دعاگو و سپاسگزار رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظه‌الله‌)‌، سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی، شورای عالی امنیت ملی، نیروهای مسلح و حافظان امنیت ایران اسلامی هستند.شب افتخار امت است، شبی که وحدت واقعی امت تعبیر و وعده صادق امت به حقیقت پیوست.
کد خبر: ۶۹۵۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷ - 02October 2024
شبی که وحدت واقعی امت تعبیر و وعده صادق امت به حقیقت پیوستبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «سید علاءالدین حیدری» فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت، جهان اسلام شب گذشته را فراموش نخواهد کرد «عملیات موشکی جمهوری اسلامی ایران علیه مواضع رژیم صهیونیستی در عمق سرزمین اشغالی»، شبی پر افتخار و عزتمند که قلب آزادگان جهان را شادی و غرور بخشید.
 
 جهان اسلام تشنه این شادی و سرور بود، تشنه این عزت و سربلندی که همه قلب‌های شکسته مسلمانان را ترمیم کرد.سال‌هاست مسلمانان را تحت تحقیر قدرت و توانایی خود گرفته‌اند، اما سه‌شنبه شب باردیگر هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی شکست.
 
دیشب، غم فقدان شهدای مقاومت تبدیل به شادی و غرور امت اسلامی شد.دیشب را فراموش نخواهیم کرد، شبی که گنبد پوشالی آهنین مات و مبهوت موشک‌های ایران اسلامی شد و سر تعظیم و شکست را فرود آورد.دیشب شب کابوس جنایتکاران صهیونیست بود، شب هراس و وحشت قاتلین خونخواری‌ست که هیچ خط قرمزی در جنایت ندارند.
 
دیشب شب امت اسلامی بود، این شب را به خاطر بسپارید.همانطور که در آغاز عملیات طوفان‌الاقصی گفتیم خاورمیانه دیگر به قبل از عملیات طوفان الاقصی برنخواهد گشت. دیشب هم تاریخی خواهد بود، شب غرور و عزت امت اسلامی است.
 
خون شهدای بزرگی چون سردار سلیمانی، اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان و فرزندان راستین امت اسلامی در خاورمیانه جاری است و درخت وحدت و انسجام امت اسلامی را آبیاری می کنند.
 
دیشب رژیم تروریست پیشه صهیونیستی قدرت واقعی اقتدار ایران اسلامی را با گوشت و پوست خود لمس کرد.شب کابوس صهیونیستهاست و باید در خاطر ما بماند. شب شب اقتدار و عزت امت اسلامی بود.امت اسلامی دعاگو و سپاسگزار رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظه‌الله‌)‌، سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی، شورای عالی امنیت ملی، نیروهای مسلح و حافظان امنیت ایران اسلامی هستند.شب افتخار امت است، شبی که وحدت واقعی امت تعبیر و وعده صادق امت به حقیقت پیوست.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار