مطهری: رژیم صهیونیستی به‌دنبال حاکمیت بر منطقه است/ آثار عملیات وعده صادق۲ را طی روز‌های آینده می‌بینیم

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آثار عملیات وعده صادق۲ را طی روز‌های آینده خواهیم دید، گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال حاکمیت بر منطقه است و ما راهی جزء مبارزه و مقاومت نداریم.
کد خبر: ۶۹۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶ - 02October 2024

«علی مطهری» نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با تاکید بر اینکه ترور شهید اسماعیل هنیه در داخل ایران یک تجاوز آشکار بود و ایران حق پاسخگویی داشت، اظهار داشت: اسرائیل پس از ترور اسماعیل هنیه جنایات خود از جمله شهادت سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان در لبنان را ادامه داد و نمی‌شد ایران هیچ عکس‌العملی نداشته باشد.

مطهری: آثار عملیات وعده صادق۲ را طی روز‌های آینده می‌بینیم/ عملیات وعده صادق به تمامی اهداف خود رسید

مطهری گفت: مقرر بود ایران در همان ابتدا و پس از ترور آقای هنیه پاسخ این جنایت را بدهد، اما آمریکا پیام‌هایی مبنی بر آتش‌بس در غزه داد و ایران به‌خاطر مردم غزه صبر کرد و منتظر ماند تا آتش‌بس برقرار شود، اما مشخص شد که این دروغ است و این پاسخ به تاخیر افتاد و شب گذشته شاهد بودیم که پاسخ ایران به مرحله اجرا درآمد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پاسخ ایران موفق‌آمیز بوده و به اهداف تعیین شده رسیده است، افزود: مردم ایران، عراق، لبنان، یمن، سوریه و به طور کلی مسلمانان از جنایت‌های پی در پی اسرائیل شوکه شده بودند و چنین حرکتی لازم بود که آثار مفید این حمله را در روزهای آینده خواهیم دید.

وی در پاسخ به این سوال که پاسخ ایران در برابر حمله احتمالی اسرائیل چه می‌تواند باشد، اظهار داشت: اگر اسرائیل بخواهد حرکت جدی علیه ایران انجام دهد طبیعی است که قطعا ایران پاسخ محکم و کوبنده‌ای خواهد داد، چراکه هرچقدر ما کوتاه بیاییم آنها گستاخ‌تر می‌شوند، البته ممکن است بخواهند حرکت ضعیفی در گوشه‌ای انجام دهند و اعلام کنند که ما پاسخ دادیم به این امید که ایران پاسخی ندهد، به هر حال بستگی به پاسخ آنها دارد و ایران هم باید نسبت به آن حتما عکس‌العمل نشان دهند.

مطهری با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال حاکمیت بر خاورمیانه است و ما راهی جزء مبارزه و مقاومت نداریم، گفت: اگر اسرائیل در این جنگ پیروز شود همه ملت‌های منطقه برده اسرائیل خواهند شد و به ضرر کشور‌های منطقه است، الان فرصت بسیار خوبی است که با مقاومت و استمرار آن این رژیم را شکست دهیم.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، نباید انتظار داشته باشیم ظرف چند روز این پیروزی به دست بیاید و باید مقاومت ادامه داشته باشد، خاطرنشان کرد: باید دنیای اسلام بسیج شوند و تمام توان خود را با اتحاد برای مقابله با این رژیم منحوس به کار بگیرند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار