سخنگوی دولت: عملیات «وعده صادق۲» غرور ملی ما را احیا کرد

مهاجرانی گفت: عملیات «وعده صادق۲» سپاه در چارچوب‌ منافع ملی و منطبق با قوانین بین المللی صورت گرفت و غرور ملی ما را احیا کرد.
کد خبر: ۶۹۵۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳ - 02October 2024

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، «فاطمه مهاجرانی» سخنگوی دولت امروز (چهارشنبه) در حاشیه نشست هیئت دولت گفت: حمله دیشب که در چارچوب‌های منافع ملی ما و منطبق با قوانین بین‌المللی صورت گرفت غرور ملی ما را احیا کرد و باعث شد هویت ایرانی اسلامی ما بار دیگر سر خود را بالا بگیرد.

سخنگوی دولت: حملات دیشب غرور ملی مارا احیا کرد

وی ادامه داد: در عین حال که عملیات دیشب موفقیت‌آمیز بود رسانه‌های دشمن تاکید دارند بر اینکه عملیات ناموفق بوده است ولی طبیعی است که آن را کتمان کنند. از همینجا از مسئولان نظامی و انتظامی که باعث احیا غرور ملی ما شدند تشکر کرده و خسته نباشید می‌گویم.

مهاجرانی گفت: ایران همیشه مواضعش صلح طلبانه بوده و در راستای صلح حرکت می‌کند ولی طبیعتاً اگر هر زمانی بنا باشد کسی پا را از گلیم خودش فراتر بگذارد مطمئن باشد که اینقدر مردم دلیری داریم که پای این موضوع می‌ایستند و پاسخ خواهند داد.  

سخنگوی دولت در ادامه گفت: حسن فرطوسی‌زاده به عنوان دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران انتخاب شد.

وی ادامه داد: در جلسه امروز گزارش حملات شب گذشته ارائه شد و گزارش تمهیدات بخش‌های مختلف در این زمینه، داده شد. حفظ آرامش مردم خود تاکید قرار گرفت و مردم بدانند آنچه صورت گرفته، برای دفاع از ملت بوده و مواضع ما همیشه صلح‌طلب بوده‌ایم ولی اگر کسی پا را از گلیم فراتر بگذارد، ما پای موضوع هستیم و پاسخ می‌دهیم.

مهاجرانی گفت: یادآور می‌شوم که ساعات شروع کار ادارات هم‌چنان از ساعت ۷ تا ۹ صبح شناور است.

انتهای پیام/381

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار