روایت گوینده رادیو ایران از خبر شهادت سید مقاومت

گوینده رادیو ایران گفت: حرفه گویندگی رادیو راحت نیست، زیرا مسئولیت بسیاری بر دوش دارد و گاهی به ناچار باید خبرهای تلخ را برای مردم روایت کرد و این اتفاق چند روز پیش با شهادت سید مقاومت برای من رقم خورد.
کد خبر: ۶۹۵۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶ - 02October 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، فاطمه میناخانی، گوینده رادیو ایران گفت: حدود ساعت ۱۵ بود که خبر تلخ شهادت سید مقاومت «سید حسن نصرالله»  دبیر کل حزب الله لبنان رسید و من باید این خبر را در برنامه اعلام می‌کردم که بسیار برایم دشوار بود. یکی از دشواری‌های کار گویندگی همین است که در چنین لحظاتی باید روایت کننده خبر جانکاه عزیزی باشد که برای همه مردم اهمیت دارد.  

روایت گوینده رادیو ایران از خبر شهادت سید مقاومت

وی ادامه داد: وقتی خبر به دستم رسید، من ماندم و بغض در گلو مانده و خبری که باید هر چه زودتر به گوش شنوندگان می‌رسید. آن روز به دلیل بارندگی و ترافیک همکاران نتوانستند خودشان را برسانند. به همین دلیل من و آقای سعید هنرمندی تهیه کننده با حضور همکاران هماهنگی و صدابردار و با هدایت مدیر پخش آقای سامان پارسا، توفیق داشتم برنامه را تا ساعت ۱۹ اجرا کنم.

این گوینده بیان کرد: همچنین از همان دقایق اولیه در رادیو ایران پویشی به نام «آغاز نصرالله» برپا شد. پس از دعوت مردم به پویش، شاهد تلفن‌های بسیاری به برنامه بودیم. ضمن اینکه مردم پیامک‌های بسیاری برای ما ارسال کردند که دلگویه هایشان درباره شهید «سید حسن نصرالله» بود.

میناخانی افزود: گویندگی یکی از سخت‌ترین مشاغل است، چرا که باید احساسات را پشت در استودیو بگذاریم و با اقتدار پشت میکروفن قرار بگیریم. درباره حس و حالم از سیدمقاومت باید بگویم که سید عزیز، مرد روز‌های سخت، مجاهد دلیر بود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار