استاندار سیستان و بلوچستان:

شهادت رهبر جبهه مقاومت بیداری و وحدت را در امت اسلامی ایجاد کرد

کرمی با تاکید بر اینکه شهادت سید حسن نصرالله بیداری و وحدت را در امت اسلامی ایجاد کرد، گفت: این شهید بزرگوار با کار و قدمی که برای اسلام و مظلومان برداشت، خداوند خریدارش شد.
کد خبر: ۶۹۵۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰ - 02October 2024

شهادت رهبر جبهه مقاومت بیداری و وحدت را در امت اسلامی ایجاد کردبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت که در مسجد جامع زاهدان برگزار شد ضمن گرامیداشت شهادت سیدمقاومت، رهبر شجاع، انقلابی و دلسوز حزب‌الله، سیدحسن نصرالله و یاران باوفایشان و سرلشکر شهید نیلفروشان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی اراده الهی است و همه ما آمده‌ایم تا فرمان الهی را اجرا کنیم.

وی افزود: تنها جبهه‌ای که در مقابل جنایت‌های رژیم کودک کش صهیونیستی تاکنون ایستادگی کرده، جبهه مقاومت بود و شهید سیدحسن نصرالله با همه وجود و زندگیشان پای اجرای فرمان الهی ایستاد و با سال‌ها مقاومت به آرزوی دیرینه خودش که شهادت بود، رسید.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه با یاری و کمک خداوند متعال آینده از آن اسلام خواهد بود، عنوان کرد: وقتی انسان راه خدا را پیش می‌گیرد، چه پیروز و چه به شهادت برسد هر ۲ به مانند پیروزی برای انسان مومن و با ایمان است.

این مسئول با تاکید مجدد بر اینکه انقلاب اسلامی اراده الهی است و ما برای پیاده کردن فرمان الهی و اسلام آمده‌ایم، ادامه داد: هرجا فریاد مظلومی در عالم بلند شود کنار آن مظلوم هستیم و برای پیاده کردن فرمان الهی، انقلاب اسلامی تلاش می‌کند.

کرمی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به فضل الهی در تمام میدان‌ها محکم و استوار با اتکای خداوند متعال در برابر همه استکبار ایستاده و لحظه‌ای درنگ نمی‌کند و با تمام توان در برابر این شیاطین و یارانشان مقابله می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار