اجتماع مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق ۲» برگزار شد

اجتماع مردمی در گرامیداشت یاد شهید «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان و حمایت از عملیات «وعده صادق ۲» با حضور مردم تهرانی عصر امروز در میدان آیینی امام حسین (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۵۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶ - 02October 2024

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، اجتماع مردمی در گرامیداشت یاد شهید «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان و حمایت از عملیات «وعده صادق ۲» با حضور مردم تهرانی عصر امروز (چهارشنبه) در میدان آیینی امام حسین (ع) برگزار شد.

اجتماع مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق ۲» برگزار شد

مردم با پرچم‌های فلسطین، ایران، حزب‌الله لبنان، یا اباالفضل العباس (ع) در میدان امام حسین (ع) حضور پیدا کرده‌اند.

نماهنگ‌های ابوذر روحی، حسین طاهری و محمود کریمی در مورد جبهه مقاومت اسلامی نیز از بلندگو‌ها پخش می‌شوند و مردم شعار‌های «مرگ بر اسرائیل» سر می‌دهند.

محیط میدان امام حسین (ع) نیز با تصاویری از شهیدان «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور سابق کشورمان، «قاسم سلیمانی» و «عباس نیلفروشان» تزئین شده است.

در این مراسم مردم با سر دادن شعار «حیدر، حیدر» پشتیبانی خود از رهبر معظم انقلاب اسلامی را اعلام کردند و در ادامه، «محمد رسولی» شاعر آیینی، شعری در حمایت از جبهه مقاومت خواند.

در ادامه فردی را دیدم که نوشته‌ای در دست دارد که سمتی از آن نوشته است: «اسرائیل، چون در برابر حماس شکست می‌خورد، عقده‌اش را بر سر زنان و کودکان بی‌سلاح و مظلوم می‌گشاید!» سمت دیگر آن پلاکارد نیز نوشته بود: «خواهرم! حجاب تو کوبنده‌تر از سرخی خون من است.»

اجتماع مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق ۲» برگزار شد

در این مورد و اینکه چرا امروز در میدان امام حسین (ع) حاضر شده است، با او هم‌کلام شدم و آن فرد گفت: «من در این راهپیمایی دو نوشته با خودم آوردم. اسرائیل با جنگ‌های نظامی که راه می‌اندازد، دارد خود را اینگونه به نمایش می‌گذارد. قدرت پوشالی او در حال از بین رفتن است، اما او دارد با کشتن زنان و کودکان عقده‌گشایی می‌کند.

وی افزود: از آنجایی که رژیم صهیونیستی در جنگ نظامی شکست خورد، در کشور ما اغتشاشات «زن، زندگی، آزادی» را در سال ۱۴۰۱ راه انداخت و خواست حجاب، حیا و نجابت زنان را از آن‌ها بگیرد.

این فرد در مورد اینکه چرا در میدان امام حسین (ع) و در این تجمع حاضر شده است، گفت: ما آمدیم از سپاه به‌خاطر قدرت‌نمایی‌اش در برابر دشمن و انتقامی که گرفت، تشکر کنیم.»

اجتماع مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق ۲» برگزار شد

سپس «فاطمه منافی‌پور» به قرائت نذرنامه‌ای پرداخت که از سوی مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) آماده شده بود و مردم با او جملات این نذرنامه را تکرار کردند تا با حضرت حجت (عج) عهدی دوباره ببندند.

متن این نذرنامه به شرح زیر است:
«یا صاحب‌الزمان (عج)! فرزندم را نذر یاری قیام تو می‌کنم. او را برای ظهور نزدیکت برگزین و حفظ کن.
یا مسیح حسین، یا علی‌اصغر (ع)! ادرکنی»

در ادامه، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید احمد خاتمی» امام‌جمعه موقت تهران به بیان سخنانی در مورد عملیات وعده صادق ۲ و شهادت حجت‌الاسلام و المسلمین «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان پرداخت.

پس از اتمام سخنان امام‌جمعه موقت تهران، مردم شعار‌های «لبیک یا حسین (ع)» و «حسین (ع)، حسین (ع) شعار ماست، شهادت افتخار ماست» سردادند.

همچنین در این مراسم، «امیر عباسی» مداح اهل بیت (ع) به مرثیه‌خوانی پرداخت.

پس از اتمام مرثیه‌خوانی امیر عباسی، مردم آماده راه‌پیمایی از میدان امام حسین (ع) به‌سمت میدان شهدا شدند تا بار دیگر با شهدای مقاومت پیمان ببندند که با یاری خدا در این مسیر مقاوم و خستگی‌ناپذیر باشند.

بنابراین گزارش، عملیات «وعده صادق ۲» پس از یک دوره خویشتن‌داری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی سابق حماس توسط رژیم صهیونسیتی و برابر حق کشور در دفاع مشروع از خود برابر منشور ملل متحد، تشدید شرارت‌های رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در قتل عام مردم لبنان و غزه و به شهادت رساندن «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان و شهادت سرلشکر پاسدار «سید عباس نیلفروشان» فرمانده رشید و مستشار عالی سپاه پاسداران در لبنان با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک به اهداف مهم نظامی امنیتی در قلب سرزمین‌های اشغالی توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران شب گذشته (سه‌شنبه) اجرا شد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها