استاندار لرستان:

ادامه‌دهنده مکتب سیدحسن نصرالله هستیم

ابوطالب شفقت با بیان اینکه سازماندهی سیدحسن نصرالله مستحکم است، گفت: اگر یک فرمانده و یک شخصیت شهید شود قطعاً جایگزین دیگری وجود دارد و فرماندهان ما آن‌قدر قوی هستند که می‌توانند حرکت این شهید بزرگوار را دنبال کنند.
کد خبر: ۶۹۵۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷ - 02October 2024

ادامه‌دهنده مکتب سیدحسن نصرالله هستیمبه گزارش  دفاع‌پرس از لرستان، «ابوطالب شفقت»، استاندار لرستان، امروز ( چهار شنبه) در اجتماع اساتید، روحانیون و طلاب حوزه علمیه لرستان که در بیت نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، گفت: رژیم صهیونیستی ضمن اینکه وجودش غصبی است پا را از حد خودش بیرون گذاشته و مقام معظم رهبری فرمان داده‌اند که انتقام گرفته شود و ما در نظام جمهوری اسلامی فرزندانی در ارتش، نیرو‌های مسلح، سازمان هوا و فضا و وزارت دفاع داریم که هیچ وقت به خودشان اجازه نمی‌دهند که فرمان مقام معظم رهبری زمین بماند.

وی افزود: همه جبهه مقاومت گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان بوده و همه دنبال این هستند که این پایی که از گلیم خودش درازتر شده را قطع کنند.

شفقت با اشاره به اینکه حضور رژیم صهیونیستی در منطقه غصبی است، تصریح کرد: این رژیم منحوس ۷۵ سال در منطقه جنایت می‌کند و نزدیک ۵۰ سال جنایت بلامنازع داشت، اما شهید سیدحسن نصرالله نزدیک ۳۰ سال است با هدایت و رویکرد‌هایی مانند ولایت‌پذیری محض با تدبیر عمل کردند بنابراین توانست رژیم صهیونیستی را از لبنان خارج و به غزه کمک کند و توانستند طوفان‌الاقصی را آفریده و یک رسوایی غیرقابل جبرانی را برای اسرائیل ایجاد کنند و این مسیر ادامه دارد.

استاندار لرستان بیان کرد: ما به‌عنوان مسلمان و شیعه معتقدیم هیچ پرچم شیعی و اسلامی به زمین نمی‌افتد و اگر فرماندهی از ما شهید شود فرماندهی دیگر وجود دارد. امروز همه این حرکات و همه فرماندهان و رهبران جبهه‌های مختلف ما در راه امام حسین (ع) حرکت می‌کنند و مسیر ما خط سیدالشهدا (ع) است.

شفقت تصریح کرد: سازماندهی سیدحسن نصرالله آنقدر قوی و مستحکم است که اگر یک فرمانده و یک شخصیت شهید شود قطعاً جایگزین می‌شود و ترکیب فرماندهان ما آن‌قدر قوی و وسیع هستند که بتوانند این حرکت را دنبال کنند.

استاندار لرستان ادامه داد: ما از سال‌های قبل و توسط توانمندی پرسنل، صنعت دفاعی و محققان سپاه پاسداران و استفاده از همه ظرفیت‌های محققین و دانشگاهیان به توانمندی‌هایی در حوزه فناوری‌های نوین موشکی رسیدیم و امروز یکی از کشور‌های برتر و خاص منطقه در تولید پهباد و علم موشکی هستیم و امروز قوی‌ترین صنعت موشکی منطقه را داریم و همه تجهیزات مورد نیاز را خودمان تأمین می‌کنیم.

وی تأکید کرد: در پاسخگویی به دشمنانمان و در پاسخگویی به مناطق دور دست هیچ مشکلی نداریم و هر زمان مقام معظم رهبری مصلحت بدانند عمل می‌کنیم و عمل کردیم. دانشمندان ما را زدند ولی آنقدر دانشمند داریم که لحظه‌ای برای نوآوری و بهروز رسانی فناوری‌های جدید لحظه‌ای نمی‌نشینند.

استاندار لرستان گفت: فناوری‌های نوظهور بسیاری داریم که توسط محققان ایرانی کسب شده است که این نمونه‌هایی از همین توانمند‌ی‌های ماست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار