نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

عملیات وعده صادق ۲ یک دستاورد عظیم برای جمهوری اسلامی ایران بود

آیت الله «اسلامی» گفت: اقدام سراسر عزت و حماسه جوانان برومند و شجاع سپاه، ارتش و هسته دفاعی کشور، در پاسخ به شرارت‌های اخیر رژیم صهیونیستی که با موشکباران مواضع نظامی، امنیتی و اطلاعاتی این غده سرطانی همراه بود، یک دستاورد عظیم برای جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۶۹۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۴ - 02October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، آیت الله «علی اسلامی» نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری  روز چهارشنبه در خصوص پاسخ موشکی ایران به رژیم اشغالگر قدس اظهار داشت: اقدام سراسر عزت و حماسه جوانان برومند و شجاع سپاه، ارتش و هسته دفاعی کشور، در پاسخ به شرارت‌های اخیر رژیم صهیونیستی که با موشکباران مواضع نظامی، امنیتی و اطلاعاتی این غده سرطانی همراه بود، یک دستاورد عظیم برای جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: تدابیر هوشمندانه رهبر دوراندیش و تبعیت تحسین برانگیز مردم انقلابی از هدایت‌های ایشان، اجازه نداد که شهادت شهدای مقاومت مثل سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، اسماعیل هنیه دبیرسیاسی جنبش حماس و دیگر فرماندهان قوی مقاومت بی جواب بماند.

آیت الله اسلامی بیان کرد: همه جهان شب گذشته ترس و لرز جنایتکاران صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی و شادی مردم مظلوم فلسطین و لبنان را به دنبال پاسخ موشکی ایران مشاهده کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم تا با اتحاد و همدلی و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل امت اسلامی، بیش از پیش رژیم نابکار صهیونیستی را در رسیدن به اهداف پلیدش ناامید سازیم.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: امیدواریم با اتحاد و همدلی امت اسلامی هرچه زودتر آزادی قدس و مردم مظلوم فلسطین از چنگال رژیم صهیونیستی را نظاره‌گر باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار