مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

تبیین سیره عملی و رفتاری شهدای رسانه یک ضرورت است

«آهنگر» گفت: تبیین سیره عملی و رفتاری شهدای رسانه که سهم عظیمی در بیان حقایق واقعیت‌های دفاع مقدس داشتند، یک ضرورت است.
کد خبر: ۶۹۵۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸ - 02October 2024

تبیین سیره عملی و رفتاری شهدای رسانه یک ضرورت استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «احسان آهنگر» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز در نشست خبری آئین گرامی‌داشت شهدای رسانه، اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران و اختتامیه اولین جام رسانه‌ای امید که در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد برگزار شد، ضمن تحسین عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ با هدف تنبیه اسرائیل کودک کش در پی ترور شهید اسماعیل هنیه، شهید عباس نیلفروشان و شهیدسیدحسن نصرالله، اظهار داشت: راه و مکتب حزب الله با شهادت دبیرکل حزب الله لبنان به پایان نخواهد رسید بلکه با ترور این شهید والامقام شاهد رویش‌های جدید در حزب الله خواهیم بود که به محو اسرائیل منجر خواهد شد.

وی ضمن گرامی‌داشت یاد و نام ۲۵ شهید رسانه دیار علویان خط شکن، افزود: در راستای دومین کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان یادواره شهدای رسانه مازندران برگزار می‌شود.

آهنگر با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا مسیر پیشرفت و استقلال کشور را هموار می‌کند، گفت: یادواره شهدای رسانه فرصت مغتنمی برای تجدید بیعت اصحاب خبر و رسانه با شهدای رسانه در حفظ و نشر ارزش‌ها و دستاورد‌های نظام به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه یادواره شهدای رسانه و بزرگداشت رشادت‌های این مردان خدایی باید به تقویت شبکه رسانه‌ای جبهه جهاد تبیین ختم شود، افزود: تبیین سیره عملی و رفتاری شهدای رسانه که سهم عظیمی در بیان حقایق واقعیت‌های دفاع مقدس داشتند، یک ضرورت است.

آهنگر با بیان اینکه شهدا مظهر شجاعت، تواضع، پایداری و ولایت مداری هستند، خاطرنشان کرد: باید در دنیای امروز که دشمنان انقلاب در صدد عوض کردن جای جلاد و شهید هستند اصحاب خبر و رسانه باهوشیاری بیشتر به تبیین سیره شهدا توجه داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار