فرمانده انتظامی تربت جام خبر داد؛

اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته فراجا در تربت جام

سرهنگ شهنواز گفت: هفته انتظامی امسال با شعار «پلیش هوشمند، مردم قانون‌مدار و انضباط اجتماعی» با اجرای بیش از ۴۰ برنامه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، نظامی، امنیتی گرامی داشته می‌شود.
کد خبر: ۶۹۵۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹ - 03October 2024

اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته فراجا در تربت جامبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سرهنگ «احمدرضا شهنواز» فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن هفته فراجا، اظهار داشت: در هر حوزه‌ای که از توان رسانه به خوبی استفاده شده است ۵۰ درصد مسائل حل شده است.

وی افزود: سیاست و دکترین انتظامی در حوزه‌های نظم، امنیت و پیشگیری از جرائم، انعکاس مجموعه اقدامات در رسانه‌ها است.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام ادامه داد: از ابتدای سال جاری بیش از ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است و ۱۳۷ خرده‌فروش دستگیر شده و ۲۳۴ معتاد متجاهر از سطح جامعه جمع‌آوری و تحویل مراکز ترک اعتیاد شده‌اند.

سرهنگ شهنواز خاطرنشان کرد: با تلاش کارکنان انتظامی، دستگاه قضایی و همراهی مردم با پلیس در حوزه سرقت‌ها شاهد ۳۲ درصد کاهش و در حوزه کلاهبرداری اینترنتی ۳۸ درصد افزایش بوده‌ایم.

وی با درخواست والدین اینکه تا زمانی که فرزندان به سن قانونی نرسیدند و گواهینامه اخذ نکردند موتورسیکلت و خودرو در اختیار آنان قرار ندهند، تصریح کرد: در راستای کنترل ترافیک ۵۰۴ دستگاه موتورسیکلت و ۳۰۳ دستگاه خودرو متخلف توقیف و روانه پارکینگ شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام با اشاره با شروع سال تحصیلی و امنیت دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: در اجرای طرح امنیت دانش‌آموزان، پلیس در نوبت صبح، ظهر و عصر در ۱۸ نقطه شهر مستقر می‌شوند و این طرح همچنان ادامه دارد.

سرهنگ شهنواز با اشاره به اینکه بافت و معابر شهری پاسخگوی این میزان حجم ترافیک نیست ابراز داشت: طی دو سال اخیر ۱۵ هزار خودرو به ظرفیت شهرستان اضافه و پلاک‌گذاری شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن هفته انتظامی گفت: هفته انتظامی امسال با شعار «پلیش هوشمند، مردم قانون‌مدار و انضباط اجتماعی» با اجرای بیش از ۴۰ برنامه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، نظامی، امنیتی گرامی داشته می‌شود.

فرمانده انتظامی تربت جام تصریح کرد: تجلیل و تکریم خانواده شهدای مدافعان وطن، عطرافشانی و گلباران مزار شهیدان که با حضور مردم و مسئولان اجرایی و کارکنان نظامی و انتظامی برگزار خواهد شد، از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار