یادداشت/ حجت‌الاسلام عباس بابائی

انقلابی‌ها بشتابید!

نماز جمعه تهران که فردا به امامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه٬ای اقامه خواهد شد درست مثل صفحات تاریخی انقلاب اسلامی است که انقلابی‌های جوان بار‌ها حسرت نبودنشان را خورده‌اند! درست مثل سخنرانی امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن‌ماه ۵۷ در «بهشت زهرا»! به طور قطع یکی از باشکوه‌ترین «نماز جمعه»‌های تاریخ اسلام را خواهیم دید!
کد خبر: ۶۹۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲ - 03October 2024

انقلابی‌ها بشتابید!گروه استان‌های دفاع‌پرس ـ حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس بابائی» مدیر قرارگاه تربیتی امین؛ سه‌شنبه شب با اجرای عملیات «وعده صادق ۲» تا پاسی از شب بیدار بودیم و خوشحال!

روز گذشته، اما حال «آقا» دگرگون بود؛ خیلی هم دگرگون بود تا جایی که در ۲ دقیقه و۴۴ ثانیه از سخنان‌شان، ۱۲ بار از کلمه «عزا و عزادار» استفاده کردند که شاه‌بیتش این بود: «بنده به جِد عزادارم!»

ایشان بعد از این بیان سوزناک فرمودند که به‌زودی درباره قضایای لبنان سخن خواهند گفت.

ساعاتی بعد به‌صورت رسمی اعلام شد که نمازجمعه این هفته تهران به امامت ولی امر مسلمین جهان اقامه خواهد شد!

اما سؤال بسیار مهمی ذهن باورمندان به انقلاب را به خود مشغول کرده است؛ در شرایطی که سگ هار استکبار، این‌گونه زنجیر پاره کرده است اقامه «این نماز جمعه» از حیث امنیتی و اجتماعی و سیاسی، توجیه‌پذیر است؟

یقیناً پاسخ مثبت است؛ چرا؟
اول اینکه حق مطلب برای سید عزیز مقاومت توسط ایشان ادا نشده است؛ «سید حسن» برای آقا جایگاه بسیار والایی داشت تا جایی که اگر برای حاج قاسم‌شان ۳ روز عزای عمومی اعلام کردند، برای ایشان ۵ روز عزای عمومی اعلام کردند و علی‌رغم شادی زائدالوصف مردم منطقه و ایران از عملیات غرورانگیز سپاه مقتدر، اما روز گذشته معلوم شد ایشان بسیار عزادارند!

دوم اینکه اگرچه رعب ناشی از جنایت ضاحیه به‌واسطه‌ی «وعده صادق ۲» به غرور و شهامت تبدیل شد، اما «حیرتی» که به‌واسطه سرعت اتفاقات منطقه در عموم مردم از خواص و عوام شکل گرفته است، نیاز به روشنگری در سطح «امام‌المسلمین» دارد.

سوم اینکه جبهه استکبار در حساس‌ترین زمان و ویژه‌ترین مکان عالم، تمام نگاهش را به مغز متفکر و قلب جبهه مقاومت دوخته تا بداند حرکت بعدی‌اش را چگونه تنظیم می‌کند؛ آقا با اینکه سربازان‌شان ضربه‌ای تحقیرکننده و مهلک بر خانه عنکبوت وارد کردند، اما می‌خواهند کماکان توالی ضربات مستضعفان بر پیکر نیمه‌جان مستکبران ادامه داشته باشد.

حال در این شرایطی که در طول انقلاب اسلامی به اهمیت آن سراغ ندارم و ساعت‌به‌ساعت بر حساسیت آن افزوده می‌شود، قرار است «آقا» خط‌مشی جبهه حق را تعیین کنند.

این نماز جمعه درست مثل صفحات تاریخی انقلاب اسلامی است که انقلابی‌های جوان بار‌ها حسرت نبودنشان را خورده‌اند! درست مثل سخنرانی امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن‌ماه ۵۷ در «بهشت زهرا»!

یقین دارم یکی از باشکوه‌ترین «نماز جمعه»‌های تاریخ اسلام را خواهیم دید!
این همه را نوشتم تا با فریاد بلند اعلام کنم: انقلابی‌ها بشتابید!

اگر می‌خواهید در آینده نورانی انقلاب و مقدمات ظهور نقش داشته باشید و در قیامت حسرت این «قیام لله» را نخورید، بشتابید!
آنانی که می‌توانید، خودتان را هرطور که هست به تهران برسانید.

آنانی که نمی‌توانید، امکان سفر مشتاقان را هرطور که می‌توانید فراهم کنید.

فقط خدا کند دولت و شهرداری تهران برای اسکان و پذیرایی هزاران نفر از مجاهدان انقلابی که برای بیعت و لبیک به «امام‌خامنه‌ای» مهمان پایتخت می‌شوند، تدبیر لازم را بیاندیشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار